کد خبر: 221264
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰
فورد ترانزیت

ترانزیت‌های جدید ظاهر کاملا متفاوتی خواهند داشت و فضای داخلی آن‌ها علاوه‌بر تغییرات در طراحی، فضای نگه‌داری بیشتری را نیز در اختیار می‌گذارد.

به گزارش «اخبار خودرو»، فورد قصد دارد حضورش را در بازار خودروهای تجاری پررنگ‌تر کند و با رونمایی از نسل جدید ون ترانزیت در روز ۲۰ سپتامبر (29 شهریور) مشخص خواهد شد که نسخه برقی و مجهز به سیستم ارتباط اینترنتی به چه نحوی عمل خواهد کرد.

رونمایی از این خودرو در ۶۷امین نمایشگاه خودروهای تجاری آلمان در شهر هانوفر انجام خواهد شد.

مدل‌های جدید ترانزیت که به نام دوتنی هم شناخته خواهند شد، برای اولین بار در این سگمنت از سیستم نیمه هیبرید ۴۸ ولتی استفاده می‌کنند، اما مسئولان فورد نسخه پلاگین-هیبرید را نیز برای این خودرو درنظر گرفته‌اند که فروش آن از سال آینده میلادی آغاز خواهد شد.

البته زمان عرضه همین نسخه‌ها نیز در میانه‌های سال ۲۰۱۹ اعلام‌شده است. اما ترانزیت‌های جدید ظاهر کاملا متفاوتی خواهند داشت و فضای داخلی آن‌ها علاوه‌بر تغییرات در طراحی، فضای نگه‌داری بیشتری را نیز در اختیار می‌گذارد.

به‌غیراز نسخه دو لیتری اکوبلو دیزل که مجهز به موتوربرقی ۴۸ولتی است، مشتریان امکان سفارش این خودرو با گیربکس دنده‌ای را نیز دارند. بخش مهم‌دیگر این مراسم به رونمایی از سیستم ارتباطی جدید فورد اختصاص خواهد داشت.
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =