کد خبر: 221392
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
تندر 90

این خودرو، قیمتش نسبت به دیگر برادران خانواده داچیایی‌اش (انواع تندر و رنو ساندرو) بالاتر برود، اما دقیقا برعکس این پیش‌بینی در بازار ایران رخ داد و این خودرو ثبات قیمت را تجربه می‌کند.

  به گزارش «اخبار خودرو»، قرار بود تندر۹۰ به‌عنوان خودرویی ارزان‌قیمت به بازار عرضه شود. این خودرو پس از کش‌وقوس‌های فراوان و نه به‌عنوان یک خودرو اقتصادی و ارزان‌قیمت بلکه به‌عنوان یک سدان رده متوسط به بازار عرضه شد. پس از چند سال تولید این محصول، ایران‌خودرو به فکر ارتقای ظاهری این خودرو افتاد و حاصل این تلاش، تندر90 پلاس بود که با ظاهری جدید و به‌روز به بازار عرضه شد. 
از تفاوت‌های اصلی این نمونه می‌توان به طراحی جلوپنجره، چراغ‌های عقب، در صندوق‌عقب، سپرها و... اشاره کرد. قیمت بازار تندر پلاس دنده‌ای، امروز 88‌میلیون‌تومان است که نسبت به قیمت قبل از تعطیلات، کاهش 2میلیون‌تومانی را تجربه کرده است. تندر پلاس در حال حاضر تولید نمی‌شود و به همین خاطر این احتمال وجود داشت که به‌خاطر نایاب‌شدن این خودرو، قیمتش نسبت به دیگر برادران خانواده داچیایی‌اش (انواع تندر و رنو ساندرو) بالاتر برود، اما دقیقا برعکس این پیش‌بینی در بازار ایران رخ داد و این خودرو ثبات قیمت را تجربه می‌کند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    0 2
    بنظرم من بایداین خودرو قیمتش بره بالا چون این خودروخیلی قشنگه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

آخرین اخبار