کد خبر: 221427
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶

سئات رسما سومین و بزرگ‌ترین کراس‌اوور خود را که تاراکو نام دارد، معرفی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، تاراکو که نام آن از شهری بنام تاراگونا در اسپانیا گرفته‌شده، در بین کراس‌اوورهای سئات بالاتر از مدل‌های آرونا و آتکا قرار می‌گیرد.این کراس‌اوور میان سایز روی پلت‌فرم MQB مشترک با اشکودا کودیاک و بسیاری از دیگر محصولات گروه فولکس‌واگن ساخته‌شده است و در ظاهر نمای بسیار آشنایی دارد.

قسمت جلویی تاراکو نمایی مشابه سئات دارد اما پروفیل جانبی آن تا حد زیادی فولکس‌واگن تیگوآن آل‌اسپیس را یادآوری می‌کند و بخش عقبی آن‌هم شباهت‌هایی با پسرعمویش اشکودا کودیاک دارد.

سئات تاراکو - Seat Tarraco

سئات گفته است تاراکو زبان طراحی جدید این برند را برای سال‌های آینده نشان می‌دهد. پایه‌های مشترک تاراکو با دیگر محصولات گروه فولکس‌واگن در داخل آن نیز دیده می‌شود به‌جز فرم صفحه‌نمایش هشت‌اینچی سیستم اطلاعاتی-سرگرمی که برخلاف دیگر ساخته‌های گروه فولکس‌واگن، به‌صورت یکپارچه درون داشبورد طراحی نشده و گویی روی داشبورد قرارگرفته است.

علاوه‌بر این صفحه‌نمایش، امکان‌سفارش یک صفحه آمپر دیجیتالی 10.2 اینچی کابین مجازی هم برای تاراکو وجود دارد.

همان‌طور که گفته شد، تاراکو روی پلت‌فرم MQB ساخته‌شده که این پلت‌فرم فضای داخلی زیادی را برای آن فراهم کرده است. البته هنوز اعداد مربوط به میزان فضای داخلی تاراکو منتشرنشده و فقط می‌دانیم خودرو 4.73 متر طول و 1.66 متر ارتفاع دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =