کد خبر: 221442
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶

گزارش‌شده فولکس‌واگن قصد دارد پیشرانه 1.8لیتری چهارسیلندر توربوشارژ 170اسب‌بخاری گلف استاندارد در ایالات‌متحده را برای مدل 2019 با یک پیشرانه جدید 1.4لیتری چهارسیلندر توربو با 150اسب‌بخار جایگزین کند.

به گزارش «اخبار خودرو»، این همان پیشرانه نسل جدید مدل جتا است که حالا به گزارش اتوبلاگ قرار است در سینه گلف مدل 2019 هم قرار گیرد. 
این به‌معنای کاهش 20اسب‌بخار قدرت گلف است اما گشتاور این موتور جدید با موتور قبلی یکسان بوده و برابر با 250نیوتون‌متر است. هردو نسخه هاچ‌بک و اسپرت‌واگن (استیشن) گلف در ایالات‌متحده به این پیشرانه کوچک‌تر مجهز خواهند شد اما گلف آلترک همچنان از همان پیشرانه 1.8لیتری قبلی با 170اسب‌بخار قدرت و 270نیوتون متر گشتاور استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر به‌منظور کاهش مصرف سوخت، فولکس‌واگن همراه با این موتور جدید، گیربکس‌های جدیدی را هم برای گلف مدل 2019 ارائه می‌کند به‌گونه‌ای که گیربکس پنج‌سرعته دستی استاندارد با یک نمونه شش‌سرعته دستی جایگزین می‌شود و گیربکس شش‌سرعته اتوماتیک هم جای خود را به یک واحد هشت‌سرعته اتوماتیک می‌دهد. این گیربکس‌ها هم از جتای جدید گرفته‌شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =