قیمت روغن‌موتور

مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از افزایش 40درصدی فروش انواع روغن‌موتورهای این شرکت در 6ماهه نخست امسال خبر داد.

 به گزارش «اخبار خودرو»، مهندس عیسی اسحاقی گفت: «تولید و فروش انواع روغن‌موتور در شرکت نفت ایرانول در 6ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل، حدود 40 درصد افزایش ‌یافته است». 
وی ضمن تکذیب شایعه 40‌درصدی افزایش قیمت روغن‌موتور، خاطرنشان کرد: «چهار شرکت عمده تولیدکننده روغن در کشور با هماهنگی سازمان حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده با وجود افزایش قیمت خوراک، ملزومات و در کل بهای تمام‌شده، قیمت روغن‌های موتوری را تنها 9‌درصد افزایش داده‌اند». 
وی با اشاره به تولید چهار محصول جدید در نفت ایرانول، ‌این روغن‌ها را بر پایه بالاترین استانداردهای جهانی دانست و گفت: «شرکت نفت ایرانول برای نخستین‌بار در راستای افزایش کیفیت‌، چهار محصول با بالاترین سطح کیفی و مورد تایید بنز و رنو (سنتیوم با سطح کیفی SN و گرانروی 5W30‌، سوپر رونیا با سطح کیفی SN و گرید 5W30‌، سوپر رونیا هیبریدی سطح کیفی SN و گرانروی 0W20 و سوپررویال سطح کیفی SM و گرید 5W40‌) را در سال جاری رونمایی و به بازار عرضه کرد». عیسی اسحاقی همچنین با تاکید بر برنامه توسعه همه‌جانبه ایرانول بیان کرد: «توسعه همه‌جانبه‌ای را در 5 سال گذشته سرلوحه برنامه‌های خود قرار دادیم و توانستیم رکورد سود، تولید، فروش و به‌خصوص صادرات محصول نهایی را بشکنیم و خام‌فروشی روغن پایه را به‌صورت چشمگیری کاهش دهیم». مدیرعامل نفت ایرانول با اشاره به اینکه بر اساس استراتژی تدوین‌شده 1404 افزایش سهم بازار روغن‌موتور و صادرات آن جزو سیاست‌های این شرکت است، تصریح کرد: «طی چهار سال گذشته، سهم بازار ایرانول از فروش انواع روغن موتور از 19‌درصد به حدود 27‌درصد در پایان سال 96 افزایش یافت». وی همچنین افتتاح پایانه صادراتی ایرانول با ظرفیت مخازن 25‌هزارتن در ماهشهر طی ماه گذشته را از طرح‌های مهم این شرکت ذکر کرد و گفت: «با راه‌اندازی این پایانه ذخیره‌سازی محصولات صادراتی 5/2برابر افزایش یافت.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • خوش بین IR ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    0 0
    دقیقا راست میگه این آقا . رشد 40 درصدی قیمت روغن شایعه است . رشد واقعی 140 درصد است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =