پژو 2008

از ابتدای مهرماه سال جاری قیمت خودروها در بازار آزاد با نوسانات کمی روبه‌رو بوده است‌. در این میان برخی خودروها روند افزایشی و برخی دیگر کاهشی را تجربه کردند.

 به گزارش «اخبار خودرو»، خودروهایی نظیر آریو اتوماتیک‌، برلیانس c3‌، پژو 405 slx‌، سمند lx‌، سمند دوگانه‌سوز، دنا پلاس، پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 صندوق‌دار با افزایش کمتر از یک‌میلیون تومانی در بازار آزاد خرید و فروش شدند. در مقابل خودروهایی نظیر سراتو، دنا و مزدا 3 نیز به همان میزان کاهش قیمت را تجربه کردند. اما در این میان پژو 2008 با نوسان قیمت بیشتری روبه‌رو شد و کاهش قیمت 4 تا 5 میلیون‌تومانی داشت‌. خودرویی که کماکان روند افزایشی داشت برای اولین‌بار کاهش قیمت هرچند ناچیز را نشان داد. اما به‌طور کلی شواهد حاکی از آن است که از ابتدای هفته جاری قیمت خودروها چندان تغییری نداشته و باید دید  نرخ دلار که در روز گذشته نوسان شدیدتری داشت‌، چه تاثیری بر نرخ خودروها در بازار آزاد خواهد داشت‌. البته آغاز پیش‌فروش 53‌هزار دستگاه خودرو توسط شرکت ایران‌خودرو طی هفته جاری و هفته آینده می‌تواند ترمزی بر رشد چشمگیر قیمت خودروها در بازار آزاد باشد. البته پیش‌بینی می‌شود به احتمال زیاد این موضوع صرفا مختص خودروهایی باشد که در لیست قیمت این شرکت قرار دارند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام دم سیاه IR ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    3 0
    به نظر شما سایپا و ایران خودرو بااین پیش فروش که ماشینهای انتخابی خود که فروش زیادی ندارن (بی کیفیت ) میخوان بزور ۵۳هزارتاشو تو بازار شلوغ مردم رو بصف کنن برای خریدش اونهم به قیمت روز قیمت قطعی نه بازارو سرو سامون میده؟ چرا سراتو و پژو پارس و هایما پیش فروش نمیشه این ماشینها اگر وارد بازار بشه بازار ارامش میگیره معلومه خود شرکتها دنبال سود جویی هستن تا به موقع این خودروهارو که الان اعلام نکردن به قیمت بهتر به دلالها بفروشن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =