کد خبر: 221502
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
تویوتا لندکروزر

شاسی‌بلندی که در تصویر مشاهده می‌کنید کپی تویوتا لندکروزر بوده و زیر کاپوت آن یک پیشرانه‌ بزرگ 8 سیلندر 4.6‌لیتری جا خوش کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، در زمانه‌ای که اکثر خودروسازان جهانی و همچنین کمپانی‌های چینی به تولید محصولات الکتریکی روی آورده‌اند، شنیدن اینکه برخی خودروسازان همچنان پیشرانه 8سیلندر می‌سازند، خبر خوشحال‌کننده‌ای خواهد بود. شاسی‌بلندی که در تصویر مشاهده می‌کنید کپی تویوتا لندکروزر بوده و زیر کاپوت آن یک پیشرانه‌ بزرگ 8 سیلندر 4.6‌لیتری جا خوش کرده است. این شاسی‌بلند همان‌گونه که انتظار دارید در چین و توسط گروه‌های تِک‌CHTC ساخته می‌شود. این هلدینگ در زمینه‌های متنوعی همچون ساخت و فروش محصولات خودرویی، شیمیایی و ماشین‌آلات فعال است. زیربرند خودروساز این هلدینگ CHTC MOTOR نام دارد و در چین خودروهایی با برند هنگتیان هم می‌فروشد. 
آن‌ها طیف وسیعی از اتوبوس‌ها و کامیون‌های الکتریکی را نیز به‌فروش می‌رسانند. اما شاسی‌بلند موردنظر نشانی متفاوت با خودروهای برند هنگتیان دارد. بنا به اطلاعاتی که در پایگاه اطلاعات وزارت صنعت چین ثبت‌شده، نام این برند شاسی‌بلند 8‌سیلندر، تیانما است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =