کد خبر: 221844
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱

  سیتروئن C1 نسل بعد در نظر دارد، یک گام انقلابی بردارد و در قالب یک خودرو تمام‌الکتریکی آماده عرضه به مشتریان شود. 

 به گزارش «اخبار خودرو»، مدیرعامل شرکت خودروسازی سیتروئن در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی پاریس 2018، که در هفته‌های گذشته برگزار شد، اعلام کرد سیستم‌های محرک الکتریکی، مسیر احتمالی خودروهای شهری این شرکت خواهد بود که می‌تواند امکان کوچک‌سازی خودرو را برای شرکت سازنده فراهم کند. 
ما نیز ‌گمان می‌کنیم چنین اتفاقی بیفتد و نسل بعدی سیتروئن C1 به‌عنوان یک خودرو شهری کوچک در این مسیر قرار گیرد و این احتمال وجود دارد که در قالب یک خودرو تمام‌الکتریکی راه‌اندازی شود. 
هرچند تویوتا به‌عنوان یکی از همکاران این شرکت، همچنان روی تولید و عرضه تویوتا آیگو با پیشرانه‌های درون‌سوز پاک اصرار دارد. رئیس هیات‌مدیره کمپانی خودروسازی تویوتا در قاره اروپا اعلام کرد: «اگر ما یک استراتژی مشترک با شرکای خود داشته باشیم، همکاریمان با سرعت بیشتری ادامه پیدا می‌کند، اما اگر استراتژی متفاوتی با شرکای خود داشته باشیم، به‌دنبال توقف اختلافات و رسیدن به یک نقطه مشترک خواهیم بود. 
البته شرکت خودروسازی تویوتا هنوز آماده تغییر در خودرو شهری آیگو نیست چون این اتومبیل می‌تواند نیازهای مشتریان جوان را به شیوه بهتری پاسخ دهد که این موضوع برای ما خوب و رضایت‌بخش خواهد بود.»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =