کد خبر: 221884
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

در صنعت خودرو، معمولا ایران‌خودرو و سایپا خلاقیت چندانی برای کمک گرفتن از این شیوه‌های جدید ندارند اما در میان خودروسازان خصوصی شرکت‌هایی نظیر کرمان‌موتور به شکل هوشمندانه خود را با دنیای مدرن تطبیق می‌دهند و امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان خود می‌گذارند.

به گزارش «اخبار خودرو»،طی چند سال اخیر شبکه‌های اجتماعی روزبه‌روز فراگیرتر شده‌اند و حالا چند وقتی است که شرکت‌های داخلی نیز به فکر استفاده از این ابزار ارتباطی برای تماس با مشتریان خود افتاده‌اند. البته در صنعت خودرو، معمولا ایران‌خودرو و سایپا خلاقیت چندانی برای کمک گرفتن از این شیوه‌های جدید ندارند اما در میان خودروسازان خصوصی شرکت‌هایی نظیر کرمان‌موتور به شکل هوشمندانه خود را با دنیای مدرن تطبیق می‌دهند و امکانات بیشتری را در اختیار مشتریان خود می‌گذارند. مثال خوب برای چنین رویکردی استفاده از تلویزیون اینترنتی اینستاگرام یا IGTV است که در قالب سلسله برنامه‌های هفتگی با عنوان «چهارشنبه‌های آموزشی کرمان‌موتور» انجام می‌شود. هدف کرمان‌موتور از تولید این سری برنامه‌ها، آشنایی مشتریان با امکانات خودروهای تولیدی این شرکت و نحوه استفاده صحیح از این تجهیزات آنهاست. تاکنون بررسی کامل آپشن‌ها و امکانات ایمنی و رفاهی جک s5 توسط IG-TV کرمان‌موتور در قالب این برنامه‌ها انجام‌شده است و در قدم بعدی نوبت به بررسی امکانات و آپشن‌های نسل جدید هیوندای آزرا در صفحه ویژه کرمان‌موتور برای خودروهای هیوندای خواهد رسید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احسان IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    کرمان موتور .... ،پول مارو گرفته و قرارداد بسته الانترا تحویل بده حالا میگه بیا همون پولتو بگیر میگین چرا؟میگه همینه که هست بچاپ ادمین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =