کد خبر: 222098
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
مرسدس‌بنز C63 AMG

شرکت جی‌پاور که سابقه طولانی در زمینه تیونینگ محصولات ب‌ام‌و و سری AMG مرسدس‌بنز دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود سراغ مرسدس‌بنز C63 AMG رفته و با تغییراتی که روی آن انجام داده، پرفورمنس و عملکرد آن را ارتقا بخشیده است.

به گزارش «اخبار خودرو»،  AMG C63S ازجمله محبوب‌ترین محصولات مرسدس‌بنز است که به‌دلیل قابلیت‌های فنی بالایی که دارد موردتوجه تیونرهای بسیاری قرار می‌گیرد. از همین رو شرکت جی‌پاور که سابقه طولانی در زمینه تیونینگ محصولات ب‌ام‌و و سری AMG مرسدس‌بنز دارد، در یکی از جدیدترین پروژه‌های خود سراغ مرسدس‌بنز C63 AMG رفته و با تغییراتی که روی آن انجام داده، پرفورمنس و عملکرد آن را ارتقا بخشیده است.

خودروی موردنظر مرسدس AMG C63 S سدان پیش‌از فیس‌لیفت است که قوای محرکه‌ آن به‌طور سنگین تیون و برای بدنه آن نیز پوشش خاصی انتخاب شده است. جی‌پاور با تغییراتی که روی پیشرانه 8سیلندر 4 لیتری تویین‌توربوی مرسدس انجام داده، قدرت آن را به 800 اسب‌‌بخار و گشتاور را به 1000 نیوتون‌متر رسانده است. به این ترتیب شاهد شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.4 ثانیه‌ای و ثبت حداکثر سرعت 330کیلومتر در ساعت هستیم. به این ترتیب C63 S جی‌پاور شش‌دهم ثانیه سریع‌تر از مدل استاندارد بوده و در بحث حداکثر سرعت نیز بسیار بهتر از مدل استاندارد مجهز به پکیج AMG درایور (حداکثر سرعت 290کیلومتر در ساعت) عمل می‌کند. باتوجه به قدرت فوق‌العاده‌ پیشرانه‌ این مرسدس تیون‌شده گیربکس 7 سرعته اتوماتیک هم تقویت شده است. جی‌پاور پوشش بدنه جالب، اسپویلر لبه صندوق بزرگ‌تر و رینگ‌های 20 اینچی هوریکان RR را به خودرو اضافه کرده است. رینگ‌های آلومینیومی دو پره نیز با لاستیک‌های پرفورمنس همراه شده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =