کد خبر: 222138
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
شرکت مدیران خودرو

برندگان سفر به چین با حضور در مناطق دیدنی شهر شانگهای و مراسم قدردانی از مشتریان شب بیاد ماندنی را تجربه کردند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در هفته گذشته شرکت مدیران خودرو دو تن از مشتریان محصولات خود را که با شرکت در مسابقه برنده شده بودند برای یک تجربه منحصر به فرد راهی چین کرد تا بار دیگر شکل جدیدی از توجه به مشتری و تکریم آنها را در دستور کار خود قرار داده باشد.

در تیر و مرداد 97 کمپین عکاسی با موضوع محصولات مدیران خودرو و طبیعت بصورت گسترده‌ای برگزار شد و بیش از 1000 عکس از عموم علاقه مندان دریافت شد تا نهایتا از بین انبوهی از تصاویر جذاب و زیبا دو عکس منتخب بعنوان عکس برتر معرفی شدند تا تجربه سفر یک هفته‌ای به چین را بعنوان هدیه از شرکت مدیران خودرو و چری تجربه کنند.

بابک قدس ورزنده و سینا سهیلی دو هموطن ایرانی که هفته گذشته به چین اعزام شده بودند با استقبال تیم چینی و همراه شدن با دیگر خریداران محصولات چری از اقصی نقاط جهان در تور تفریحی سیاحتی مشتریان چری همراه شدند تا از برنامه های جذاب و متفاوت تدارک دیده شده مختلف بهرمند شوند. بازدید از شهر شانگهای و شهر تاریخی سوجو و همچنین برنمه بازدید از کارخانه تولیدی چری از جمله برنامه های آنها طی این سفر بوده است. همچنین حضور در مراسم رسمی معرفی محصولات و جلسه مشترک تقدیر و تشکر از نمایندگان در اجتماع با شکوهی از میهمانان مدعو از کشورهای مختلف برگزار شد و هریک تجربه های خود از استفاده از محصولات چری را به اشتراک گذاشتند.

این دو هموطن پس از بازدید از کارخانه و بعد از یک هفته اقامت در چین به کشور باز خواهند گشت. با اجرای این برنامه مدیران خودرو گامی موثر در جهت اعتماد سازی مشتریان برداشته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =