کد خبر: 222298
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۲
موسسه بیمه ایمنی

با توجه به تست و آزمایش‌های صورت‌گرفته از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های ایالات متحده (IIHS) در سگمنت خودروهای سایزمتوسط سدان، ژاپنی‌های خوشنام دیده می‌شوند.

به گزارش «اخبار خودرو»، اخیرا با توجه به تست و آزمایش‌های صورت‌گرفته از سوی موسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های ایالات متحده (IIHS) در سگمنت خودروهای سایزمتوسط سدان، ژاپنی‌های خوشنام دیده می‌شوند که با سازه شاسی مهندسی مقاوم و انعطاف‌پذیر در این لیست جایگاه بالایی را به خود اختصاص داده‌اند. 
در صدر جدول هوندا آکورد 2018 با امتیاز TSP قرار گرفته است که وضعیت تست تصادف آن خوب گزارش شده و پس از آن مزدا 6، نیسان آلتیما و ماکسیما با عنوان TSP را به خود اختصاص داده‌اند که وضعیت مشابهی داشته‌اند. اما جالب است بدانید سوبارو لگاسی، اوت‌بک و تویوتا کمری امتیاز بالاتری را تصاحب کرده و عنوان Top Safety Picks plus یا TSP+ را به خود اختصاص داده‌اند. سوبارو لگاسی، اوت‌بک و تویوتا کمری باتوجه به تست‌های تصادف جانبی و روبه‌رو عملکرد خوب یا Good را کسب کرده‌اند که سرنشینان بزرگسال و کودکان در لحظه باز شدن ایربگ‌ها و نیروی وارده از تصادف به کابین، کمترین آسیب به آن‌ها وارد شده و می‌توان گفت ایمن‌ترین کابین را دارند. همچنین در لیست ارائه‌شده از سوی موسسه IIHS کیا اپتیما و هیوندای سوناتا 2018 نیز جزو خودروهای TSP+ بوده‌اند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ژوزف IR ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
    0 0
    سلام. احتمالا نام خودروهای سایپا و ایران خودرو از قلم افتاده که Tsp+++دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =