کد خبر: 222370
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

پژو 207i اتوماتیک نیز که در میان هاچ‌بک‌ها به‌عنوان خودرویی محبوب شناخته می‌شود، با افزایش 3 تا 5‌میلیونی، قیمت خود را به 115‌میلیون‌تومان رسانده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، بررسی‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهند روز گذشته برخی خودروهای داخلی پرتقاضا با افزایش قیمت در بازار آزاد همراه شدند که این افزایش قیمت نسبت‌به هفته گذشته از ۵۰۰‌هزار‌تومان تا ۶میلیون تومان است که خودروهای خانواده پراید، پژو پارس و پژو۲۰۶ با میانگین ۵۰۰هزار تا یک‌میلیون‌تومان کمترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داده‌اند. بر این اساس دنا پلاس که به‌عنوان یکی از پرآپشن‌ترین خودروهای داخلی شناخته می‌شود، روز گذشته با افزایش 2‌میلیون‌تومانی با قیمت 106‌میلیون‌تومان خرید‌و‌فروش شد، همچنین رنو ساندرو استپ‌وی اتوماتیک که رکورددار افزایش قیمت طی چندماه گذشته در بازار است، با افزایش 6‌میلیونی به مرز 135‌میلیون‌تومان رسیده است.
پژو 207i اتوماتیک نیز که در میان هاچ‌بک‌ها به‌عنوان خودرویی محبوب شناخته می‌شود، با افزایش 3 تا 5‌میلیونی، قیمت خود را به 115‌میلیون‌تومان رسانده است. همچنین نسخه دنده‌ای آن هم نسبت‌به روز گذشته گران‌تر شده و با افزایش نسبی به بهای معامله‌ای 94‌میلیون‌تومان رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =