کد خبر: 222474
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹

کمری یکی از خودروهایی است که مدل ۲۰۰۶ آن با ۱۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

با اینکه قیمت دلار و به تبع آن قیمت خودرو خارجی سر به فلک گذاشته اما هنوز هم می‌توان خودروهای شرکت ژاپنی تویوتا را به ارزش زیر ۲۰۰ میلیون تومان پیدا کرد و خرید. برای این کار باید قصد خرید تویوتا کارکرده داشته باشید چراکه ارزان‌ترین تویوتا صفر را نمی‌توان کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان پیدا کرد. این خودروهای ۳۰۰ میلیون تومانی که در نمایندگی ایریتویوتا شامل یاریس، کرولا و پریوس می‌شوند در بازار دست دوم با قیمت پایین‌تری قابل خرید هستند.

کمری

کمری یکی از این خودروهایی است که مدل ۲۰۰۶ آن با ۱۰۰ میلیون تومان قابل خریداری است. یک نفر کمری خود با این مشخصات را به قیمت ۱۴۰ میلیون تومان آگهی کرده است. خودرو او ۱۳۲ هزار کیلومتر کارکرده و یک سال از اعتبار بیمه او باقی مانده. چند لکه روی سپر خودرو افتاده که با یک رنگ خودرو قابل محو شدن است. یک مدل قدیمی‌تر هم ۱۵۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. اگر می‌خواهید با این بودجه خودرو جدیدتری داشته باشید باید سراغ آگهی مدل سال ۲۰۰۷ بروید که قیمت مدل سالم آن از ۱۵۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان متفاوت است. کمری سال‌ها به‌ عنوان یکی از پرطرفدارترین خودروهای جهان انتخاب می‌شد. موتور آن ۲.۵ لیتر ظرفیت دارد و از یک دنده شش سرعته اتوماتیک برخوردار است.

یاریس

خودرو یاریس که در نمایندگی حدود ۳۵۰ میلیون تومان قیمت دارد در بازار دست‌دوم با قیمت کمتری به فروش می‌رود. مدل‌های سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۰ آن با قیمتی زیر ۲۰۰ میلیون تومان قابل خرید و فروش است. یک مدل ۲۰۱۱ یا ۱۳۹۰ با ۷۰ هزار کیلومتر کارکرد در سایت دیوار ۱۸۵ میلیون تومان قابل خریداری است. در مقابل آگهی دیگری از یک مدل پایین‌تر وجود دارد که تیپ سه این خودرو بوده و با سه لکه رنگ ۱۵۰ میلیون تومان فروخته می‌شود. با ۱۲۰ میلیون تومان بودجه هم می‌توان یک یاریس مدل ۲۰۰۸ و یا ۲۰۰۷ را خریداری کرد. دو مدل یاریس به ایران وارد شده که یکی هاچبک و دیگری سدان است. موتور هر دو ۱.۵ لیتری و با مصرف ۶.۶ لیتر بنزین در هر ۱۰۰ کیلومتر یکی از کم‌مصرف‌ترین‌های تویوتا به‌شمار می‌آیند.

کرولا

از این مدل خودرو تویوتا طیف قیمتی متفاوتی وجود دارد. اگر به دنبال خرید تویوتا کارکرده اما با ظاهر جدید باشید می‌توانید کرولا ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۱ را با بودجه زیر ۲۰۰ میلیون تومان بخرید. یک نفر مدل ۲۰۱۰ از این خودرو را با قیمت ۱۸۵ میلیون تومان آگهی کرده و نوشته که خودروی او ۱۴۳ هزار کیلومتر کارکرد داشته است. در عوض یک کرولای ۲۰۰۷ که ظاهر متفاوتی تا مدل‌های جدیدتر دارد با ۱۷۰ هزار کیلومتر کارکرد  ۱۳۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. از این خودرو قیمت ۱۲۷ میلیون تومان هم آگهی شده است. آن سوی طیف کرولاهای قدیمی دهه نود میلادی قرار دارند که با ۲۰ الی ۳۰ میلیون تومان قابل خریداری هستند.

کرونا

ارزان‌ترین قیمتی که برای خرید تویوتا کارکرده در دیوار وجود دارد متعلق به کرونا است. یک مدل سال ۱۳۷۱ که به گفته فروشنده آن کاملا سالم مانده ۳۵ میلیون تومان فروخته می‌شود. مدل دیگری از این خودرو با همین میزان کارکرد و مدل به دلیل چند لکه رنگ بدنه ۱۵ میلیون تومان قیمت دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =