کد خبر: 222531
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
کیا استینگر

حدودا دو سال از عرضه کیا استینگر می‌گذرد و عملکرد و توانایی این خودرو برای بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تیونینگ ثابت شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، برهمین اساس تاکنون تعدادی از شرکت‌های تیونینگ دست روی این کره‌ای جذاب گذاشته‌ و اقدام به ارتقای فنی و اعمال تعییرات ظاهری روی آن کرده‌اند.

کیا استینگر در واقع با هدف رقابت با خودروهای مطرح اروپایی به‌خصوص آلمانی‌هایی نظیر آئودیA5 و ب‌ام‌و سری 4 گرن‌کوپه پا به‌عرصه رقابت گذاشته است. درحال‌حاضر شرکت آرک پرفورمنس آخرین تیونینگ کاری است که دست روی استینگر گذاشته و برنامه‌هایی برای ارتقای این محصول توانمند ارائه کرده است. پیش از این نیز شرکت وست‌کوست‌کاستومز نیز طرحی برای این خودرو ارائه کرده بود. آرک‌پرفورمنس، استینگر را با کیت گسترده‌ای که آن را لگاتو می‌نامد، تجهیز کرده است. این تیونر آمریکایی افزونه‌هایی را در چهارگوشه، اسپویلر کناری، بال، دیفیوزر و کاپوت سدان کیا استینگر اضافه می‌کند. آرک‌پرفرمنس برای کیت کامل بدنه استینگر، 4 هزار و 350‌دلار درخواست می‌کند اما کیت گلگیر جلو و عقب نیز به‌طور جداگانه به ترتیب ۹۹۸ و ۱۳۶۰ دلار به فروش می‌رسند. این شرکت تیونینگ برای کاپوت و بال فایبرگلاس، ۹۲۹‌و۵۲۹دلار از مشتریان دریافت می‌کند. در فضای داخلی نیز ترکیبی از روکش‌های چرم‌قرمز و جیرسیاه جلوه زیبایی به خودروی اسپرت استینگر می‌بخشند. استینگر آرک پرفرمنس دارای رنگ قرمز متالیک، رینگ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی ، سیستم تعلیق و اگزوز جدید در نمایشگاه سما 2018 به نمایش گذاشته شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =