کد خبر: 222562
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰
تریل‌های سال ۲۰۱۹ هوندا

هوندا مدل‌های CRF250F, CRF125F, CRF 110F را در آینده با EFI  (سیستم کنترل الکترونیکی سوخت) و چند به‌روزرسانی کلیدی دیگر ارائه می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، زمانی را که سیستم انژکتوری با تغییر بزرگی همراه بود، به یاد دارید؟  اززمانی‌که تنها سوپراسپرت‌ها به سیستم انژکتوری دسترسی داشتند، مدت زیادی نمی‌گذرد. هوندا مدل‌های CRF250F, CRF125F, CRF 110F را در آینده با EFI  (سیستم کنترل الکترونیکی سوخت) و چند به‌روزرسانی کلیدی دیگر ارائه می‌دهد.

برای سال ۲۰۱۹ هوندا مدل CRF230F  را جایگزین مدل CRF250F خواهد کرد. به‌غیراز موتور حجیم‌تر CRF250F دارای شاسی جدیدی است که باعث افزایش ۱۲میلی‌متری دامنه حرکتی چرخ عقب می‌شود. هوندا می‌توانست فوم نشیمنگاه را از نوع نرم‌تری انتخاب کند، با این‌حال ارتفاع نشیمنگاه تنها ۵ میلی‌متر افزایش داشته است. باک فولادی این مدل با پمپ سوخت و حسگر تشخیص کمبود سوخت همراه شده است.  با نصب سیستم کنترل فشار سوخت دیگر نیازی به رگلاتور سوخت نیست و درنتیجه نیازی به مسیر بازگشت سوخت به باک نیز نخواهد بود. مدل CRF250F در تاریخ فوریه ۲۰۱۹ باقیمت ۴۵۹۹دلار در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. برای کسانی که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند، یادگیری تعمیر و تنظیم کاربراتور بعد از خواب زمستانی همچون جشنی در گاراژ است اما با سیستم‌های انژکتوری این هنر به‌دست فراموشی سپرده خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =