کد خبر: 222644
تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵
تیگو ۷

اواسط هفته گذشته شرکت مدیران خودرو با دعوت از خبرنگاران و برخی از نمایندگان خود مدل ارتقاء یافته چری تیگو۷ را به بازار معرفی نمود ، تیگو۷ لوکس ترین محصول موجود شرکت چری در بازار ایران است که با ورود خود تعریف جدیدی از پیشرفت و کیفیت را در محصولات چری به وجود آورد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شاید در این شرایط سخت بازار که با وجود تحریم ها و خروج بسیاری از برندها  و از سوی دیگر افزایش بی سابقه قیمت ها صورت گرفته ، میتوان خودروهای چری را که به لحاظ طراحی ، تکنولوژی و مهندسی رشد چشمگیری داشته اند گزینه مناسبی دانست. افتتاح مراکز تحقیق و توسعه در اروپا و آمریکا گواه این پیشرفت میباشد.
شرکت چری با انجام سرمایه گذاری در ایران و احداث فاز دوم کارخانه خود که کاملا مدرن و مطابق استانداردهای روز میباشد ، سعی دارد تا حضور پر قدرت خود را در بازار ایران حفظ کند و با ارائه محصولات لوکس خود از این فضای خالی خودروهای وارداتی حداکثر استفاده را نماید. 
فروش موفق تیگو7 در این روزها نشان داد که بازار به دنبال تامیین نیازهای خود میباشد و از روی دیگر حس اعتماد به محصولات چینی در حال تقویت میباشد ، تیگو7 به عنوان پرچمدار  محصولات لوکس چینی ،  در ظول یکسال گذشته فروش موفقی را تجربه نمود و توانست درجه رضایت بالایی را جلب کند ، طراحی بسیار زیبا در کنار کیفیت مطلوب و امکانات فنی و رفاهی مناسب از تیگو7 یک  شاسی بلند موفق ساخته که همواره مورد تقاضای بازار میباشد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    3 0
    این خودرو با توجه به سطح ایمنی کم آن و تک دیفرانسیل بودن که خود شاهد بودم در کنار دریا پیکان رد شد ولی این ماشین گیر کرد کمبود قطعات یدکی و.... در این قیمت اصلان ارزش خرید ندارد شاهد این ادعا این است که قیمت حال حاضر آن ۱۶ میلیون کمتر از بازار آزاد است و خیلی ها دارند انصراف می دهند بنظر من رنو استی وی بهتر از این خودرو است
  • امیر IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
    0 0
    هیچ کس ماشین دست دوم ژاپنی و کره ایی و اروپایی رو نمیزاره بیاد چینی بخره،مرداد من یه تیگو۷ با ۱۷۷تومن و۴۵روزه خریدم،،وقتی زمان تحویل رسید گفتن ماشین تو گمرک مونده،،در صورت اینکه تو نمایندگی ها ریخته شده بود،میگفتن مال مشتریه،،اما فقط تو سایت باما چهارصد تا فروش رنگ دلخواه گذاشته بودن،چرا که هم دلار بالا بود هم فصل مسافرت بود،،بجایی انجام تعهد،،،سیصد تومن فروختن،،برای من شماره شاسی تایین شده بود،نمایندگی زنگ زد گفت چون ماشین شما ها فروخته شده،،شماره و رنگ دیگه بهت میدن،،،دقیقا بعد از صد روز،ووقتی تابستون تمام و دلار پایین امد و بازار خراب شد،،دادن،،وبا دو میلیون تومن خسارت کارو جمع کردن،،من امروز با هزار بدبختی تیگو۷،،رو فروختم۲۴۳تومن،،درصورت اینکه خود مدیران خودرو داره 277 ثبت نام میکنه،اینبار۱۲۰روزه،،وشیش درصد دیر کرد،،که اگه یه سال طول کشید،هیچی نده،،

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =