کد خبر: 222728
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

وقتی کشوری مانند کره‌جنوبی حاضر نیست به ایران مواد اولیه یا قطعه ساخته‌شده بدهد، برچه اساس باید به آن‌ها اجازه دهیم خودروهای ساخته‌شده خود را وارد کشور کند؟ این یک نوع جایزه دادن به کشورهایی است که ما را تحریم کرده‌اند و به نوعی دهن‌کجی به تولیدکنندگان داخلی است.

به گزارش «اخبار خودرو»، دبیر انجمن قطعه‌سازان همگن گفت: «وقتی کشوری مانند کره‌جنوبی حاضر نیست به ایران مواد اولیه یا قطعه ساخته‌شده بدهد، برچه اساس باید به آن‌ها اجازه دهیم خودروهای ساخته‌شده خود را وارد کشور کند؟ این یک نوع جایزه دادن به کشورهایی است که ما را تحریم کرده‌اند و به نوعی دهن‌کجی به تولید‌کنندگان داخلی است.»
آرش محبی‌نژاد ادامه داد: «صنعت خودرو جزو اولین تحریم‌های آمریکا بود و بقیه کشورها نیز به تدریج به آن پیوستند. همین امر نشان‌دهنده اهمیت این صنعت در مقیاس جهانی است.»

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    0 0
    با سلام.اولا که خودروسازان ایرانی اصلا در سطحی نیستند که بخوان خودشونو با صنایع خودرویی کره مقایسه کنن.ثانیا حیف از صنایع قطعه ساز کره ای نیست بخوان وقت و انرژی و دستگاه های cnc خودشونو درگیر ساخت پیچ و دسته و آفتابه لگن واسه فرغون سازان ایرانی کنن؟ چه انتظار توهین آمیزی دارید؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =