بیسو

شرکت سیف‌خودرو شریک تجاری بیسو چین در ایران، روز گذشته شرایط پیش‌فروش محصولات بیسو را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،شرکت سیف‌خودرو شریک تجاری بیسو چین در ایران، روز گذشته شرایط پیش‌فروش محصولات بیسو را به‌صورت رسمی اعلام کرد. بر این اساس، این شرکت درنظر دارد از فردا پیش‌فروش دو مدل از محصولات بیسو یعنی T3 و T5 را آغاز کند. نکته قابل‌توجه در این بخشنامه، عرضه فول‌ترین نسخه این دو محصول با عنوان EX بوده و این نوید را به مشتریان می‌دهد که سیف‌خودرو در نظر دارد از همین ابتدا رضایت آن‌ها را به‌صورت تمام و کمال جلب کند.

در بخشنامه پیش‌فروش اعلام‌شده ازسوی شرکت سیف‌خودرو، پیش‌پرداخت 90میلیون‌تومانی برای خرید بیسو T3 موردنیاز بوده که برهمین اساس موعد تحویل این خودرو خرداد 98 درنظر گرفته شده است. بیسو T5 نیز با پیش‌پرداخت ۱۲۵میلیون‌تومان ثبت‌نام می‌شود و تحویل آن برای مرداد ۹۸ اعلام شده است. طبق اعلام شرکت سیف‌خودرو، سود مشارکت درنظر گرفته شده در این طرح 21درصد و سود انصراف 16درصد محاسبه خواهد شد. همچنین درصورت بروز تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی، این شرکت ملزم به پرداخت سود سالانه 12درصدی خواهد بود. البته در این روش ثبت‌نامی امکان یک‌بار صلح برای مشتریان فراهم است. 
در این بخشنامه قیمت خودروها به‌صورت غیرقطعی درنظر گرفته‌شده و مابقی مبلغ در زمان صدور دعوتنامه با احتساب سود مشارکت و باتوجه به قیمت روز شرکت محاسبه خواهد شد. اما طبق گفته‌های مدیران ارشد این شرکت در کنفرانس خبری برگزار شده قبل از آغاز پیش‌فروش، سیف‌خودرو درنظر دارد تا در صورت ایجاد ثبات در بازار و شرایط تامین قطعات منفصله و نرخ ارز، بیسو T3 را با قیمتی حدود 180میلیون‌تومان و بیسو T5 را با قیمتی حدود 240 تا 250میلیون‌تومان به بازار عرضه کند.
البته بیسو T3 با تنوع رنگ کامل که شامل رنگ‌های سفید، قرمز، نارنجی، قهوه‌ای و آبی می‌شود، قابل سفارش‌گذاری است. همچنین رنگ‌های سفید و قرمز این خودرو قابلیت عرضه با سقف مشکی را دارند. از طرفی بیسو T5 نیز با طیف وسیعی از رنگ‌ها شامل سفید، نقره‌ای، مشکی، قرمز، نارنجی و قهوه‌ای به بازار عرضه می‌شود. 
بیسو T5 به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۵۰اسب‌بخار با گشتاور ۲۱۵نیوتون‌متر مجهز است و توان آن از طریق یک جعبه‌دنده اتوماتیک ۸سرعته به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. گفتنی است در مدل‌های فعلی این خودرو از جعبه‌دنده ۶سرعته دوکلاچه استفاده می‌شود. از آن‌جاکه این خودرو به امکانات رفاهی فراوانی مجهز بوده و مشخصات فنی قابل‌قبولی دارد، پیش‌بینی می‌شود با آغاز پیش‌فروش و عرضه آن به بازار، رقابت را برای سایر گزینه‌های موجود در بازار دشوار کند. از امکانات و آپشن‌های این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. رادار خطی، رادار نقطه‌کور، سقف پانارومیک، در صندوق برقی، رکاب جانبی برقی اتوماتیک، ۸کیسه هوای ۱۰نقطه‌ای، سیستم تهویه مستقل و اتوماتیک، ۷ صندلی، دوربین ۳۶۰درجه، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب، استارت دکمه‌ای، سامانه کمکی پارک هوشمند، کروزکنترل، کامپیوتر سفر، سیستم صوتی‌وتصویری حرفه‌ای، سنسور نور و باران، صندلی برقی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک و اتوهلد، تریم داخلی چرمی و ...
همچنین بیسو T3 مجهز به پیشرانه ۱٫۳لیتری توربو ۱۳۳اسب‌بخار با گشتاور ۱۸۶نیوتون‌متر بوده که این نیرو توسط یک جعبه‌دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. از امکانات رفاهی این مدل می‌توان به مواردی از قبیل 6 کیسه هوای ۱۰ نقطه‌ای، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه‌ای، کروزکنترل، دوربین جلو و عقب، سانروف، سیستم تهویه الکتریکی دستی، کامپیوتر سفر، مانیتور، آینه حساس به نور، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک جلو و عقب و تریم داخلی چرمی، اشاره کرد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مصرف IR ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    تک دیفرانسیل هستند؟
  • Abbas GB ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    0 0
    اگه پول داشتم حتما چندتا میخریدم برا بچه های محل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =