کد خبر: 222731
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸
پژو پارس

 پس از خروج آمریکا از برجام شاهد تغییراتی در وضعیت صنعت خودرو کشور هستیم که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نوسانات قیمتی ایجادشده در بازار آزاد است.

به گزارش «اخبار خودرو»،از طرفی برهم خوردن قراردادهای مشترک میان برندهای اروپایی با خودروسازان داخلی یکی دیگر از پیامدهای این اتفاق بود. برهمین‌اساس محصولات فرانسوی ازجمله محصولات پژو، پس از این اتفاق دچار تحولات اساسی در بازار شدند. ابتدا توقف عرضه محصولات پژو توسط شرکت ایکاپ موجب شد قیمت این خودروها در بازار با افزایش همراه شوند اما پس از گذشت مدتی خریداران با بررسی شرایط بازار و مشکلات پیش‌آمده در تامین قطعات این دسته از خودروها، از خرید آن‌ها امتناع کرده و به همین دلیل با کاهش تقاضا شاهد افت قیمت محصولات پژو در بازار هستیم. این اتفاق در بازه‌های زمانی گوناگون متفاوت بوده، به‌طوری که روز گذشته شاهد کاهش 2 تا 3 میلیون‌تومانی قیمت پژو 2008 در بازار بودیم و قیمت آن حدود 240میلیون‌تومان تعیین شد، همچنین پژو 508 این روزها با کاهش تقاضا در بازار همراه بوده و با قیمتی حدود 380 تا 390میلیون‌تومان معامله می‌شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
    5 0
    ماشینی که حدود 100 میلیون قیمت داشت الان شده 240 میلیون ، این را چرا نمی بینید ؟و نمی گویید ؟ حالا دو میلیون را در 240 میلیون دیدید؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =