کد خبر: 222734
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
آئودی E-Tron GT

کمپانی آئودی در نمایشگاه خودرو  لس‌آنجلس از یک کوپه چهار در تمام‌الکتریکی با نام E-Tron GT رونمایی کرد که قادر به تولید 590اسب‌بخار است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودروساز آلمانی تولید انبوه ای-ترون جی‌تی را از اواخر سال 2020 پس از عرضه E-Tron SUV و E-Tron Sportback آغاز خواهد کرد.

نیروی الکتریسیته موردنیاز این آئودی از باتری لیتیوم-یونی تعبیه شده در کف خودرو تامین می‌شود و الکتروموتورهایی که به‌طور جداگانه روی محورهای عقب و جلو نصب شده‌اند با مجموع قدرت 590 اسب‌بخار می‌توانند سرعت این آئودی مفهومی را طی 3.5ثانیه از صفر به یک‌صدکیلومتر بر ساعت برسانند. قدرت الکتروموتورها به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شوند و برای بهبود فرمان‌پذیری سامانه چهارچرخ فرمان‌پذیر نیز برای آن در نظر گرفته شده است. هنوز اطلاعات رسمی میزان پیمایش آئودی ای-ترون جی‌تی در مقیاس EPA منتشر نشده است، اما گفته می‌شود براساس سیکل WLTP این آئودی الکتریکی می‌تواند مسیری نزدیک به 400 کیلومتر را تنها با یک شارژ کامل بپیماید. با استفاده از شارژ سریع این خودرو که به یک سامانه 800ولتی مجهز است می‌توان 80درصد از ظرفیت باتری این خودرو را طی 20‌دقیقه شارژ کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

آخرین اخبار