کد خبر: 222773
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
محمدرضا رحمانی

وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حال کارشناسی موضوع است، گفت: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفتی نداشته است.

به گزارش «اخبار خودرو» به نقل از فارس،محمدرضا رحمانی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است، گفت: خیر، این حرف را چه کسی زده است؟ 

وزیر صنعت معدن و تجارت افزود: رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت نکرده و سازمان حمایت در حال انجام کار کارشناسی است. 

رمضانعلی سبحانی فر عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیش از این به نقل از مسئولان وزارت صنعت نقل کرده بود که رئیس جمهور با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرده است. 

این گزارش می‌افزاید: بعد از افزایش قیمت دلار و نوسانات بازار ارز یکی از خواسته‌های خودروسازان افزایش قیمت خودرو است که این موضوع توسط سازمان حمایت در حال کارشناسی است. 

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وحید. US ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    0 0
    واقعا مسخره است تو یه سال 97 دوبارقیمت خودرو افزایش پیدا کنه درصورتیکه همین روخانی گفت ما تا سال 98هیچ افزایش قیمتی نخواهیم داشت.
  • اسلا IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    0 0
    خودمون دامن به همه چیز میزنیم بعد منتقد میشیم آخرشم منصفانه قبول میکنیم .وبرامون عادی میشه
  • دارکوب IR ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    0 0
    این سخن پس از افزایش قیمت ۲برابری خودرو های داخلی و بیش از ۳ برابر در خصوص خودرو های وارداتی درست و معقول نیست ، خودرو های داخلی پس از چند سال تولید در کشور ، مگر چقدر باید ارز بری داشته باشد ؟؟؟اگر قرار باشد قطعات این خودرو ها هم وارداتی باشد و ارز بری داشته باشد ، چرا ارز صرف واردات خودروپهای با کیفیت تر و بکارگیری همین نیروها در بخشهای خدمات پس از فروش و یا همکاری با برند های صاحب نام صنعت خودرو برای جذب سرمایه گذاری های خارجی در صورت امکان در این ایام ویا پس از رفع تحریم ها اگر اقداماتی انجام شود ، خوب است ،چندین و چند سال تولید یکسری مدل که ایمنی پایین و آلایندگی و مصرف سوخت بالا دارند ، خوب نیست
  • امیر IR ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
    0 0
    دنبال هیچ راهکاری برای افزایش قیمت آشغالها نباشید. دست شما دیگه برای همه رو شده... دولت و حکومت موظف است مطابق با خواسته مردم عمل کند. اگر توسط رای مردم انتخاب شدند و رای مردم مهم است، پس دراین مورد هم باید مطابق با رای مردم عمل شود. درغیر اینصورت حداقل واکنش مردم عدم پشتیبانی در صحنه های مختلف است. خواسته همه مردم این است: ضمن عدم هرگونه افزایش قیمت، باید خودروسازان و حامیانشان را به دلایل 40 سال بطالت، عدم نوآوری، دروغ و فریب ملت، خون عده بسیاری از هموطنانمان و... محاکمه و مجازات شوند...

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =