بازار خودرو

در خصوص خودروهای زیر 45 میلیون‌تومان نیز گفته می‌شود افزایش قیمت این خودروها در حدود 20 تا 30درصد در مقایسه با قیمت قبلی آنها خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»، بعد از اعلام وزیر صنعت مبنی‌بر عرضه خودروهای بالای 45میلیون‌تومان  با 5درصد زیر قیمت بازار انتظار می‌رود در هفته‌های پیش رو باز هم خودروسازان بزرگ همچون سایپا و ایران‌خودرو نسبت‌به عرضه خودروهای خود به‌صورت تحویل فوری و با قیمت‌های جدید اقدام کنند. این درحالی است که باید دید این اقدامات تا چه میزان می‌تواند نسبت‌به تعدیل قیمت‌ها در بازار اثرگذار باشد. وقوع این اتفاق در بازار می‌تواند تحول قیمتی جدیدی در بازار خودرو ایجاد کند. 

در خصوص خودروهای زیر 45 میلیون‌تومان نیز گفته می‌شود افزایش قیمت این خودروها در حدود 20 تا 30درصد در مقایسه با قیمت قبلی آنها خواهد بود. این در شرایطی است که بازار خودرو در شرایط فعلی نیز افزایش قیمت را تجربه کرده است.  

در معاملات روز گذشته بازار خودرو، پراید111 با قیمت 38میلیون‌و 200هزار تومان، پراید131 با قیمت 35میلیون‌تومان، پژو405GLX با 57میلیون تومان، تندرپلاس با 88میلیون‌ و 500هزارتومان و تیبا2 با قیمت 44میلیون‌و 700هزارتومان معامله شد.

همچنین پژو206 تیپ2 با قیمت 62میلیون‌تومان، پژو206 تیپ5 با 73میلیون و 500هزار تومان، دنا پلاس با قیمت 107میلیون و 500هزار تومان و ساینا دنده‌ای با قیمت 47میلیون‌تومان موردمعامله قرارگرفت.

بیشترین تغییر قیمت نیز مربوط‌به خودرو دانگ‌فنگ H30 کراس بود که با افزایش قیمت 5میلیون‌تومانی با قیمت 100میلیون‌تومان در بازار خرید و فروش شد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ابراهیمی IR ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    6 1
    متاسفم به خودم و ایرانی باید چنین پولای رو بدن ماشین بی کیفیت بخرن ۱ سال صبر کردم ماشین نخریدم بازم نمیخرم
  • نسل سوخته IR ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    0 0
    زنده زنده ما جوانها رو سوزوندید...
  • سرپرست IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
    0 0
    واقعا متاسفم، تنها گروهی که از این بازی کثیف متضرر می شوند مردم عادی ( مصرف کننده واقعی) هستند. خودرو ساز اینقدر خودرو دپو کرد و قیمت را بخاطر عرضه کم بالا برد که از توان خرید قشر زیادی از مردم خارج شد.
  • اصغر IR ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۳
    0 0
    از ماست که بر ماست.
  • مهدی IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    0 0
    باسلام بعد از 10 سال کار شرکتی یه خودرو ثبت نام کردم و با این شرایط افزایش قیمت مجبور به انصرافم
  • ابراهیم IR ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    0 0
    سلام تنها راهش نخریدنه اگه همه اتحاد داشته باشن و نخرن این دو شرکت جمع میکنن فقط نخرررید

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =