کد خبر: 222886
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
پژو 206

206 صندوق‌دار چند تیپ دارد که یکی از آن‌ها V8 است، یکی از کامل‌ترین مدل‌های این خودرو که شرکت‌های سازنده یعنی پژوی فرانسوی و ایران خودرو در رقم بالایی به مونتاژ آن مشغول هستند.

تا به امروز V8 پنجمین و آخرین مدل 206 در بازار جهان محسوب می‌شود. در کل مدل سدان یا اس دی 206 در میان انواع مختلف این خودرو، بیشتر خانوادگی است تا اسپرت و جوان‌پسند، دلیلش هم واضح است؛ صندوق جاداری که نه تنها در میان خانواده پژو بلکه در میان خودروهای داخلی مثال زدنیست. خرید پژو 206 v8 sd اما علاوه بر صندوق، مزیت‌های زیاد دیگری دارد.

صندلی‌های عقب این خودرو قابلیت تاشوندگی دارند که برای سرنشینان عقب اتفاق مثبتی است. علاوه بر آن برای کابین عقب نیز بلندگو تعبیه شده است. یعنی در 206 v8 هم برای سرنشینان جلو و هم برای سرنشینان پشت بلندگوی صوتی وجود دارد و دیگر نیاز نیست راننده صدای ضبط را بالا ببرد تا عقبی‌‌ها هم چیزی از آهنگ عایدشان شود. چراغ مه شکن جلو و عقب که تازگی‌ها خیلی مد شده، در اس دی تیپ 8 نیز دیده می‌شود. قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلویی از داخل خودرو، حسگر دماسنج که روی داشبورد است و قاب رنگی، آینه‌های جانبی برقی، سیستم ضدسرقت و کمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع از دیگر آپشن‌های این خودرو عنوان شده است. یکی دیگر از امکانات جالب و مدرن وی 8 امکان تنظیم ارتفاع صندلی راننده و تهویه اتوماتیک فضای درون کابین است. هنوز مانده! وی 8 سیستمی دارد به نام سیستم تنظیم سرعت برف‌پاک‌کن با سرعت خودرو، انگار که درون خودرو یک ربات کار گذاشته‌اند که خودش می‌داند چه کاری را چه زمانی انجام دهد.

از تجهیزات و امکانات این خودرو که بگذریم، به سراغ مشخصات فنی آن می‌رسیم. خرید پژو 206 v8 sd   از سال 1386 آغاز شد. 5 دنده دستی، موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه با 1587 سی سی حجم و قدرت تولید 110 اسب بخار کلیاتی است که در شناسنامه این خودرو آمده است. همچنین حداکثر سرعتی که با وی 8 می‌توانید برانید، 193 کیلومتر است. حجم باکش نیز 50 لیتر و مصرف سوختش حدود 6 لیتر در هر 100 کیلومتر توصیف می‌شود.

خرید پژو 206 v8 sd در سایت دیوار ظاهرا بیشتری آگهی را به خود اختصاص داده است و به همین دلیل ترجیح دادیم آخرین قیمت مدل دست دوم و صفر کیلومتر این خودرو را از این سایت جست‌و‌جو کنیم. برای مثال در این سایت پژو 206 سدان وی 8 مدل سال 1394 با 57 هزار کیلومتر کارکرد 55 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در مورد دیگری وی 8 مدل 1396 با تنها 15 هزار کیلومتر کارکرد به قیمت 559 میلیون و 700 هزار تومان به فروش می‌رسد. طبق نکات درج شده در آگهی فروش کفپوش این خودرو سه بعدی، دزگیر آن تصویری و روکش‌هایش باکیفیت است.

خرید پژو 206 v8  sd در مدل صفرکیلومتر و بدون کارکرد نیز در این سایت با قیمتی در حدود 72 میلیون تومان آگهی شده است، همان قیمت کارخانه‌ای. مثلا در یک آگهی، فروشنده‌ای خودروی صفرکیلومترش را که به قول خودش تنها کارکردش از پارکینگ نمایندگی تا پارکینگ خانه‌اش بوده، 72 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رساند و «به خریدار واقعی تخفیف هم می‌دهد.»

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =