شماره‌گذاری یک‌صد دستگاه «کوپا T210 »

در روزهای پایانی هفته‌ای که گذشت، دفتر مرکزی شهرخودرو واقع در کیلومتر 9 جاده‌مخصوص، میزبان بیش‌از یک‌صد دستگاه خودرو کوپا T210 به منظور بازدید و بررسی پلیس راهور جهت طی شدن فرآیند اداری شماره‌گذاری بود.

به گزارش «اخبار خودرو»، در این مراسم مدیران ارشد مجموعه شهرخودرو اعلام کردند تمام مشکلات به‌وجودآمده درخصوص توقف شماره‌گذاری این‌خودرو برطرف شده است و به‌زودی تمام این خودروها به‌صورت پلاک‌شده تحویل مشتریان خواهد شد.

از آن‌جاکه کوپا T210 با سه تیپ متنوع به بازار عرضه شده است، در این مراسم شاهد شماره‌گذاری دو تیپ رویال و اکسکلوسیو بودیم. درحال‌حاضر بیش از یک‌صد دستگاه از این خودرو موفق به دریافت پلاک‌ملی شده است که بر این اساس فرآیند تحویل خودروها با پلاک نیز بلافاصله بعد از این مراسم آغاز می‌شود.

مجموعه شهرخودرو که سابقه طولانی در زمینه واردات خودرو و خدمات پس از فروش دارد، از سال گذشته به‌عنوان نماینده فروش و ارائه خدمات پس از فروش ریگان‌خودرو فعالیت خود را گسترش داده است. از همین رو دائما در حال توسعه شبکه خدمات پس از فروش در سطح کشور و بالا بردن میزان رضایت‌مندی مشتریان از خدمات انجام شده است.

در همین راستا این مجموعه به‌تازگی با بهره‌گیری از نیروی متخصص در زمینه بازاریابی و توسعه شبکه استانی، توانسته است سطح کیفی خدمات خود را ارتقا ببخشد که از مهم‌ترین آن می‌توان به آغاز روند شماره‌گذاری خودروهای کوپا اشاره کرد. همچنین این مجموعه درنظر دارد با به نمایش درآوردن این کراس‌اوور چینی در سومین دوره نمایشگاه خودرو تهران، حضور خود را در این زمینه اعلام کند.

کوپا T210 در تمام تیپ‌ها از یک پیشرانه چهار سیلندر 5/1لیتری بهره‌ می‌برد که به سیستم پرخوران توربوشارژر مجهز است. حداکثر توان این موتور 156اسب‌بخار بوده که از دور موتور 5100 تا 5700 دور در دقیقه قابل‌دسترس است.

همچنین گشتاور 210 نیوتون‌متری که از دور 2100 تا 3600 به اوج خود می‌رسد. جعبه‌دنده 6 سرعته اتوماتیک در این خودرو وظیفه انتقال نیروی تولیدشده موتور را به چرخ‌های جلو برعهده دارد.

همان‌طور که گفته شد کوپا با سه تیپ آپشنی رویال، اکسکلوسیو و فلگ‌شیپ به بازار عرضه می‌شود که البته تفاوت میان تیپ‌های این خودرو تنها به آپشن‌ها محدود شده است و از لحاظ فنی هر سه مدل دارای یک نوع پیشرانه و جعبه‌دنده هستند.

از امکانات رفاهی این خودرو در تیپ فلگ‌شیپ یا همان فول‌آپشن، می‌توان به مواردی از قبیل صندلی‌های برقی جلو با روکش چرم و گرم‌کن سه‌حالته، سیستم تهویه دوگانه با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، صندوق عقب برقی، شارژر بی‌سیم موبایل، سقف پانوراما به‌همراه سانروف برقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک برقی و اتوهلد، آینه وسط الکتروکرومیک، دوربین 360‌درجه، سنسورهای نور و باران، رهیاب فعال، بلوتوث، امکان انتخاب حالت رانندگی اسپرت، دی‌لایت، چراغ ولکام، پشت‌آمپر تمام‌دیجیتال با امکان تغییر پس زمینه، نشانگر فشار باد تایرها TPMS، سنسورهای پارک جلو و عقب، نمایشگر لمسی 9 اینچی با سیستم صوتی مجهز به 8 بلندگو، سیستم هشدار خروج از خط، رادار نقطه‌کور، ایربگ‌های جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم های ترمز و پایداری شاملABS ،EBD ، ESP ، TCS ، HAC ، EPB ، EBA ، BOS و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =