شهرخودرو

شهرخودرو که این روزها به‌دلیل اخذ مجوز پلاک خودروهای کوپا و آغاز فرایند شماره‌گذاری این خودرو تازه‌وارد و تحویل آن به مشتریان سروصدای زیادی به پا کرده است، درنظر دارد با وارد شدن به عرصه ورزش نیز فعالیت‌های خود را گسترش دهد و بار دیگر نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد. 

  به گزارش «اخبار خودرو»،شنیده‌ها، حاکی از آن است که روز شنبه، جلسه‌ای با حضور رسولیان، معاون اقتصادی استانداری و نماینده این دستگاه، زارع‌صفت رئیس هیات‌مدیره شرکت «پدیده مادر»، حمیداوی مالک شرکت «شهر خودرو» و مدیران باشگاه فوتبال پدیده برگزار شده که در آن انتقال باشگاه فوتبال پدیده خراسان از سوی شرکت پدیده مادر به شرکت شهرخودرو، مورد توافق قرار گرفته است. این در حالی است که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی‌بر عدم توافق انتقال این باشگاه به شهرخودرو در برخی رسانه‌ها منتشر شده بود. اما پیگیری‌های انجام‌شده توسط خبرنگار روزنامه «دنیای‌خودرو» حاکی از آن است که احتمالا  انتقال این باشگاه به شهر خودرو با موفقیت انجام شده و از این پس باید شهر خودرو را مالک اصلی تیم فوتبال پدیده خراسان دانست.
همچنین تیم فوتبال پدیده که این روزها به‌عنوان صدرنشین لیگ برتر فوتبال به یکه‌تازی می‌پردازد، در آخرین بازی‌های خود در لیگ برتر فوتبال با درج نام شهرخودرو روی پیراهن بازیکن‌های خود، از همکاری جدید با این مجموعه خودرویی خبر داده بود که بسیاری از کارشناسان و علاقه‌مندان تصور می‌کردند طبق روال همیشگی، این موضوع در قالب اسپانسری از سوی یک بنگاه‌ اقتصادی یا شرکت‌های بزرگ صورت گرفته است و با تامین بودجه و حمایت مالی از یک تیم خاص، در زمینه برندینگ و تبلیغات هدفمند، اقدام به سرمایه‌گذاری کرده‌اند. اما با انتشار این خبر می‌توان گفت موضوع انتقال تیم فوتبال پدیده به شهرخودرو، چندان جدید نیست و زمینه فراهم شدن آن، به زمانی برمی‌گردد که نام این مجموعه خودرویی روی پیراهن تیم فوتبال پدیده درج شد.
همچنین از آن‌جایی‌که به‌تازگی مجموعه شهرخودرو اقدام به خرید و توسعه خط تولید در استان خراسان به منظور تولید و مونتاژ خودرو کرده است، این مجموعه درنظر دارد فعالیت گسترده‌ای در این استان داشته باشد. گفتنی است در حال حاضر شهرخودرو به‌عنوان نماینده فروش و خدمات پس از فروش ریگان‌خودرو مشغول فعالیت است و با توجه به خبرهای به‌دست‌آمده، قرار است به‌زودی همکاری مشترکی میان شهرخودرو، ریگان‌خودرو و سنابادخودرو، در زمینه تولید و مونتاژ خودرو «کوپا T210» در استان خراسان انجام گیرد. 
از طرفی تولید و مونتاژ برند چینی دیگری نیز در دستور کار این سه شرکت قرار گرفته است که بر این اساس می‌توان گفت خودرو JMC S350 محصول احتمالی آن‌ها خواهد بود. گفتنی است این خودرو دارای موتور 2‌لیتری توربوشارژر GDI بوده که توانایی تولید نیرویی معادل 202اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 325نیوتون‌متر را دارد. همچنین نیروی تولیدشده موتور توسط جعبه‌دنده 6سرعته اتوماتیک ساخت کمپانی مشهور آلمانی ZF به تمام چرخ‌ها منتقل می‌شود. این خودرو قابلیت عرضه به‌صورت تک‌دیفرانسیل و دو دیفرانسیل را دارد که احتمال می‌رود نسخه دو دیفرانسیل آن به بازار ایران عرضه شود. از امکانات رفاهی در نظر گرفته شده برای این خودرو می‌توان به مواردی از قبیل سانروف، ۶کیسه هوای ۱۰‌نقطه‌ای، سنسور پارک جلو و عقب، تریم داخلی چرم، صندلی راننده برقی، کروزکنترل، تنظیم حالت دیفرانسیل، مانیتور، سیستم تهویه اتوماتیک و… اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =