شاسی بلند بیسو  T3و T5

سومین نمایشگاه خودرو تهران، در حالی کار خود را از سه‌شنبه آغاز می‌کند که نسبت به سال اول برگزاری و حتی سال دوم، افت بسیار شدیدی را تجربه خواهد کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، این افت هم به کاهش تعداد برندهای شرکت‌کننده برمی‌گردد، هم به تنوع آنها و هم در بخش‌های جانبی اتفاق خواهد افتاد.

نمایشگاه اول بعد از وقفه 12ساله در سال ٩٥ با بالاترین کیفیت برگزار شد. تقریبا تمام‌ برندهای وارداتی خودرو در آن حضور داشتند و تولید‌کنندگان بخش خصوصی خودرو هم حضور قدرتمندی را تجربه کردند‌. در بخش‌های جانبی هم بهترین نمایشگاه کلاسیک ایران با نام «ایران کلاسیکا‌» برگزار شد.

در سال دوم یعنی سال‌٩٦ نیز نمایشگاه از لحاظ تعدد برندهای وارداتی کاهش نشان داد. اما شرکت ایران‌خودرو و تولید‌کنندگان خودروهای چینی با قدرت تمام در آن شرکت کردند. بخش جانبی نمایشگاه یعنی ایران کلاسیکا نیز با بالاترین و بهترین کیفیت نمایشگاه‌های کلاسیک در سطح آسیا و خاورمیانه و شاید جهانی برگزار شد.

در‌حالی‌که در نمایشگاه امسال، به‌جز یکی، دو برند چینی‌- ‌اروپایی، شرکت‌های واردکننده دیگری حضور ندارند و در واقع نمایشگاه در انحصار برندها و تولید‌کنندگان خودروهای چینی است و خبری هم از بخش جانبی آن یعنی نمایشگاه ایران کلاسیکا نیست.

تمام‌ این موارد به‌دلیل مشکلات ناشی از تحریم‌ها و تاثیر آن بر صنعت و تجارت خودرو است که باعث شده نمایشگاه خودرو امسال تهران به نمایش اختصاصی چینی‌ها بدل شود.

برندهای تازه‌وارد نمایشگاه خودرو تهران 

دامای و بیسو دو برند جدید چینی بازار ایران هستند که در نمایشگاه خودرو امسال تهران حضور دارند. البته بیسو اولین حضور خود را در نمایشگاه تـهران سال گذشته با سیـف‌خودرو تجربه کرده بود. در کنار آن‌ها بقیه تولید‌‌کنندگان خودروهای چینی، امسال مدل‌های جدیدی از برندهای اصلی خود را در نمایشگاه معرفی خواهند کرد‌. اما «کوپا» ریگان‌خودرو امسال در نمایشگاه تهران به نمایش درنخواهد آمد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۹
    0 0
    دیگه حالمون از این همه اسباب بازی چینی بهم میخوره که به جای ماکسیما و مگان و ... دارن تو خیابونا راه میرن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =