نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران

سومین «نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران» با هدف معرفی توانمندی‌ها و راهبردهای داخلی‌سازی قطعات از امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌صورت رسمی آغاز به‌کار خواهد کرد.

  به گزارش «اخبار خودرو»،از آن‌جاکه تیم برگزارکننده «نمایشگاه خودرو تهران» همواره در تلاش بوده‌اند سطح برگزاری این رویداد مهم خودرویی کشور را بیش‌از پیش به نمایشگاه‌ها و اتوشوهای بین‌المللی نزدیک کنند، از سال گذشته برای نخستین‌بار در ایران روز بازدید ویژه خبرنگاران و رسانه‌ها، به این نمایشگاه اختصاص داده شد تا پیش‌از بازدید عموم، خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو به‌صورت اختصاصی از این رویداد مهم بازدید کنند. برهمین‌اساس امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، فعالان صنعت خودرو و اصحاب رسانه، سومین «نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران» در مجموعه نمایشگاهی «شهرآفتاب» افتتاح می‌شود. همچنین بازدید برای عموم از این رویداد مهم خودرویی از روز بعد امکان‌پذیر خواهد بود.
این دوره از نمایشگاه خودرو در فضایی بالغ‌بر 20هزارمترمربع در 3 سالن اصلی مجموعه «شهرآفتاب» یعنی سالن‌های «A4»، «A5» و «ملل» میزبان شرکت‌های تولیدکننده خودرو و قطعات خواهند بود که با حضور پرقدرت خود سعی در به نمایش درآوردن توانمندی‌ها و دستاوردهای خود دارند. ازجمله شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به گروه صنعتی ایران‌خودرو و شرکت‌های زیرمجموعه، گروه خودروسازی سایپا با تمام شرکت‌های زیرمجموعه، شرکت سیف‌خودرو، شرکت عظیم‌خودرو و مجموعه‌های خدماتی و تیونینگ اشاره کرد. همچنین یکی دیگر از رویدادهای مهم این دوره مربوط به برپایی بخشی برای ورزش‌های الکترونیک (E-Sport) خواهد بود. امسال نمایشگاه خودرو تهران میزبان رقابت بین این ورزشکاران خواهد بود تا افراد برگزیده به‌عنوان تیم ملی ایران، برای اعزام به مسابقات جهانی ورزش‌های الکترونیک (WESG) در رشته 
«PES 2019» مشخص شوند.
علیرضا عاجزی، مدیر اجرایی سومین «نمایشگاه بین‌المللی خودرو» تهران در گفت‌وگو با روزنامه «دنیای‌خودرو» عنوان کرد: «در نمایشگاه امسال باتوجه به ممنوعیت واردات خودرو، رویکرد و توان نمایشگاه بر ارائه توانمندی‌های داخلی‌سازی صنعت خودرو معطوف شده است. برهمین‌اساس باتوجه به نگاه ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت به ارائه توانمندی‌های قطعه‌سازان و تمرکز بر داخلی‌سازی، بخش ویژه‌ای در سومین «نمایشگاه خودرو تهران» به این حوزه اختصاص یافته است.»
در سومین دوره از نمایشگاه خودرو تهران شاهد رونمایی از محصولات جدید خودروسازان داخلی خواهیم بود که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مراسم ویژه رونمایی از محصول جدید زامیاد اشاره کرد. از آن‌جاکه چندی پیش تصاویری از یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند با پوشش استتاری در رسانه‌ها منتشر و مشخص شد این خودرو محصول شرکت «فودای» است و برای گذراندن تست‌های جاده‌ای و تطبیقی توسط شرکت زامیاد روانه خیابان‌ها شده،  می‌توان پیش‌بینی کرد ‌«فودای لندفورت» محصول احتمالی این شرکت برای رونمایی در سومین «نمایشگاه خودرو تهران» باشد. همچنین شرکت عظیم‌خودرو نیز درنظر دارد طی برگزاری این رویداد مهم از محصول جدید خود پرده‌برداری کند. 
سومین «نمایشگاه بین‌المللی خودرو» از روزهای 18 تا 21 دی‌ماه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر در مجموعه نمایشگاهی «شهرآفتاب» میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود. همچنین تیم اجرایی و برگزارکننده جهت رفاه حال بازدیدکنندگان تدابیری درخصوص اختصاص پارکینگ با ظرفیت 11 هزار دستگاه خودرو، خدمات‌رسانی ویژه مترو تهران و اختصاص سرویس‌های ویژه اتوبوسرانی و تاکسیرانی اندیشیده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =