کد خبر: 223355
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۰
داتیس‌خودرو

شرکت «داتیس‌خودرو» به‌عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت هایکواسپورتیو، با داشتن یکی از مجهزترین تعمیرگاه‌های کشور و قابلیت تامین قطعات و تجهیزات اورجینال، بسته‌های گارانتی را به ولووسواران ارائه می‌دهد.

به گزارش «اخبار خودرو»، ارائه خدمات پس‌ازفروش یکی از دغدغه‌هایی است که همواره در خرید یک برند حائزاهمیت بوده، البته فروش یک خودرو تنها آغاز ارتباط با مشتریان است و همواره مشتریان انتظار دریافت خدمات، قطعات و تجهیزات جانبی را دارند. ارائه خدمات مطمئن در مدت زمان یا کارکرد محدود را با عنوان گارانتی می‌شناسیم. واژه گارانتی به مجموعه تعهداتی گفته می‌شود که سازنده درقبال وقوع هرگونه ایراد ناشی‌از کارکرد آن خودرو، تحت شرایط و مدت زمان خاص، جهت رفع آن‌چه از طریق تعمیر و چه از طریق تعویض قطعات برعهده می‌گیرد. شرکت «داتیس‌خودرو» به‌عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت هایکواسپورتیو، با داشتن یکی از مجهزترین تعمیرگاه‌های کشور و قابلیت تامین قطعات و تجهیزات اورجینال، بسته‌های گارانتی را به ولووسواران ارائه می‌دهد. این طرح به‌مناسبت آغاز سال نو میلادی شروع شده است و ۱۹درصد تخفیف نیز به ۱۹ نفر نخست که اقدام به خرید این بسته‌ها کنند، تعلق خواهد گرفت. جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت datiskhodro.com مراجعه کنید.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • یک مشتری IR ۱۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    1 0
    امیدوارم بزودی داتیس خودرو ولووی ثبت نامی مشتریان را با قیمت مناسب و قیمت قرارداد پس از این همه کش و قوس قریب به یک سال و نیم و دو سال تحویل دهد . ای کاش مسولان دولت و وزارت صمت و داتیس خودرو در قبال مشتریان این شرکت که در این مدت نسبت طولانی هر روز با یک چالش جدید مواجه بودند احساس مسولیت بیشتری داشتند و داشته باشند و در فرآیند تحویل خودروهای ولوو اقدام نمایند .امیدوارم داتیس خودرو در تحویل خودروهای ولوو بسیار جدی و با سرعت و انصاف عمل کند تا هم دل مشتری را بدست آورد و هم کلیه تبلیغات منفی علیه شرکت و برند خود را بی اثر نماید.
  • یک شهروند IR ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    1 0
    کی ولووی مردم را تحویل می دهید ، نزدیک به یکسال و نیم است منتظریم .... آنوقت در جواب اعتراض مشتریان چرا می گویید مشتری دروغگو است .....تا کنون نتوانستید خودرو را به هر دلیلی که به مشتری مرتبط نیست ، خودرو را تحویل دهید ، این کارها خوب نیست ، شما ابتدا باید مجوز واردات می گرفتید و بعد ثبت نام می کردید تا مردم بلا تکلیف نباشند ، تحویل خودرو به قیمت روز و محاسبه بهای تمام شده و اخذ تعرفه ها با نرخ ارز روز اجحاف در حق مشتری و بی عدالتی است ، با همین پول مشتری سال گذشته می توانست گزینه های حتی بهتری داشته باشد ، من به شما اعتماد کردم ولی تاکنون شما و این دولت نتوانستید پاسخ اعتماد مرا بدهید .من راضی به پرداخت رقمی بیش از قیمت مندرج در متن قرارداد نیستم ، هرگز این شرکت و دولت را نمی بخشم .من ورشکسته اقتصادی هستم .
  • یک هم وطن IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
    1 0
    آسوده خیالیم ، خیلی وقته که با بد قولی های داتیس خودرو بی خیالیم ، بی خیال پولمون شدیم و بی ارزش شد . هیچ کسی احساس مسولیت نکرده ..... معلوم نیست چه زمانی می خواهند ماشین ولووی مردم رو تحوپیل بدن و با چه قیمتی ، اونقدر وقت تلف کردن هم تعرفه پاردات و هم نرخ ارز ابلا رفت به برکت دولت تدبیر و امید .... مدل ماشین مردم پایین آمد و قیمتش هم بالاتر رفت ....علی برکته الله
  • دارکوب IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
    2 0
    پس کی می خواهید خودروهای ولوو را تحویل دهید ؟؟؟ ما مشتریان داتیس خودرو مشتاقانه منتظر تحویل خودروهایمان هستیم .
  • مشتری داتیس خودرو IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
    0 0
    توپ تانک فشفشه ، ولوو باید داده شه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =