میزان قدرت اولیه در نیسان پیکاپ تیتان و فرونتیر تقریبا با هم برابر است. اما اگر بصورت روزانه از این خودرو برای حمل بار سنگین استفاده شود، در این صورت نیسان تیتان قابلیت‌های بیشتری را از خود نشان می‌دهد.

مدلهای مختلف پیکاپ از سال 1380 پا به بازار خرید و فروش ماشین در ایران گذاشتند. پیکاپ در واقع جایگزینی برای کامیون‌های بزرگی هستند که بیشتر افراد برای مشاغلی مانند حمل‌و‌نقل اجناس از آن استفاده می‌کنند. در میان برندهای مطرح ماشین، برند نیسان در سال‌های اخیر پیشرفت چشم‌گیری در تولید پیکاپ‌های خود داشته است. طبق گزارشات خرید و فروش نیسان پیکاپ توسط کمپانی نیسان، محبوب‌ترین پیکاپ‌های وارداتی نیسان، دو مدل فرونتیر و نیسان تیتان هستند. این 2 مدل از ماشین‌های برند نیسان توجه بسیاری از افراد مشتاق به خرید نیسان پیکاپ را به خود جلب کرده است.

کیفیت و امکاناتی که این دو مدل از نیسان پیکاپ در اختیار مشتریان گذاشته کار را برای انتخاب و خرید نیسان پیکاپ خوب دشوار کرده است. زیرا این دو مدل به شدت با یکدیگر در رقابت هستند. اخیرا در سال 2018 کمپانی نیسان آپشن‌های جدیدی را به سری نیسان پیکاپ اضافه کرده است که باعث شده اولین گزینه هر فردی در خرید این مدل ماشین، خرید نیسان پیکاپ باشد. در ادامه برخی از ویژگی‌های این 2 مدل محبوب یعنی نیسان فرونتیر و نیسان تیتان را مقایسه خواهیم کرد تا به شما در انتخاب درست هر کدام کمک کنیم.

مقایسه این دو مدل نیسان پیکاپ از نظر قدرت:

میزان قدرت اولیه در نیسان پیکاپ تیتان و فرونتیر تقریبا با هم برابر است. اما اگر بصورت روزانه از این خودرو برای حمل بار سنگین استفاده شود، در این صورت نیسان تیتان قابلیت‌های بیشتری را از خود نشان می‌دهد. اگر بخواهیم نگاهی به زیر کاپوت این دو مدل ماشین کنیم، نیسان تیتان از یک موتور 5.6 لیتری V-8 بهره می‌برد که برای 390 اسب بخار موتور بسیار قوی و کارآمدتری است.

اما در فرونتیر نسبت به تایتان از موتور ضعیف‌تری استفاده شده است. موتور این مدل 2.5 لیتر و 4 سیلندر می‌باشد که توانایی تولید 152 اسب بخار قدرت را دارد. البته این امکان برای مشتریان فراهم شده است تا از موتور 4 لیتری v6 با 261 اسب بخار نیز استفاده کنید. با این حال از نظر کارایی تفاوت چندانی در بین این دو پیکاپ دیده نمی شود و هر دو خودرو قدرت کافی برای انجام کارهای روزمره را دارا خواهند بود و خریداران از این بابت کمبودی احساس نخواهند کرد.

تفاوت از نظر پیکربندی

فرونتیر و تایتان هردو دارای تجهیزاتی در اتاق و قسمت باری ماشین هستند که می‌تواند آنها را به یک انتخاب خوب تبدیل کند. در فرونتیر شما دو گزینه برای اتاق خود در دسترس دارید. شما می‌توانید از بین اتاق دو در و چهار در گزینه مدنظر خود را انتخاب کنید. در هر دو حالت این خودرو توانایی حمل 5 سرنشین را خواهد داشت.

در حالی که تایتان با سه نوع پیکربندی که هرکدام به شکل متفاوتی طراحی شده ، به بازار ارائه شده است. اتاق دو در که فقط برای سه سرنشین فضا دارد دارای فضای بیشتری در قسمت باری است که به جابه‌جایی راحت‌تر لوازم کمک می‌کند. دو حالت دیگر هم با اتاق دو در و چهار در، مانند فرونتیر در دسترس خواهد بود. اما در مقایسه با فرونتیر هم در قسمت صندلی‌های جلو و هم در قسمت صندلی‌های عقب فضای بیشتری در تایتان در دسترس است و فضای کافی برای 6 مسافر نیز فراهم شده است. این موضوع تایتان را به یکی از بزرگترین و جادارترین خودروهای درون جاده تبدیل کرده است.

تجهیزات و ویژگی‌های داخلی

شاید یکی از دلایلی که فرونتیر و تایتان را به یک انتخاب فوق‌العاده تبدیل کرده است امکانات داخلی آنها باشد. شما می‌توانید درون اتاق این خودروها را به انتخاب خود به یک فضای لاکچری یا یک فضای ساده تبدیل کنید. در هر دو خودرو مدل S-TRIM به عنوان ارزان‌ترین حالت با کمترین امکانات درنظر گرفته شده که فضای کاری را در داخل خودرو برای شما فراهم خواهد کرد. این نوع مدل برای کار کشاورزی بسیار مناسب است و معمولا اتاق آن شامل تجهیزات اضافی نیست. با این حال در حالت پایه نیز تمام امکانات لازم فراهم شده است.

البته همانطور که گفته شد این امکان برای شما فراهم شده است تا با سفارش لوازم جانبی پر تعداد، اتاق خودروی خود را به یک فضای لاکچری تبدیل کنید. در مدل های Highe-end trim که گرانترین حالت محسوب می‌شود شما امکانات زیادی مانند صندلی‌های گرم شونده، سیستم‌های هدایت مرکزی نیسان و سیستم امنیتی سطح بالا را در اختیار خواهید داشت. ضمن اینکه جنس داشبورد و صندلی‌ها نیز کاملا حس یک خودروی لاکچری را به شما منتقل خواهد کرد.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =