خودروهای وارداتی

با اعلام ترخیص خودروهای وارداتی‌، بازار خودرو خود را آماده ورود آخرین سری خودروهای وارداتی به بازار می‌کند.

به گزارش «اخبار خودرو»،در واقع با توجه به بودجه اعلام‌شده دولت به مجلس برای سال ١٣٩٨، به نظر می‌رسد ثبت‌سفارش خودرو در سال آینده منتفی است و دولت به‌دلیل مسائل اقتصادی و اجتماعی برنامه‌ای برای واردات خودرو ندارد. 
باور این موضوع که واردات خودرو بعد از ٢٣‌سال مجددا ممنوع شده، بسیار سخت است اما در حقیقت وزارت صمت بعد از سال ٧٤ که واردات خودرو به‌مدت ١٠‌سال ممنوع شد، مجددا در تیرماه سال جاری واردات خودرو را ممنوع کرد. این در حالی است که در سال گذشته نیز به‌مدت بیش از شش‌ماه واردات خودرو ممنوع بود. اما به نظر می‌رسد که این ممنوعیت ادامه‌دار خواهد بود و در سال ١٣٩٨ هم این روند پی گرفته می‌شود. بدین‌ترتیب می‌توان گفت خودروهایی که از گمرک ترخیص خواهند شد، آخرین محموله خودروهای وارداتی بازار ایران تا اطلاع ثانوی خواهند بود .

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دارکوب IR ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    0 0
    پس تکلیف مشتریان داتیس خودرو که خودروی آنها وارد نشده است ، چه خواهد شد
  • دارکوب IR ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۳
    0 0
    شرکت داتیس خودرو هنوز خودروهای ولووی ثبت نامی را وارد نکرده است ، پس تکلیف مشتریان داتیس خودرو چه می شود ، سازمان تشریفات حکومتی و وزات صمت و دولت چرا اجازه نمی دهد بقیه خودروهای معطل مانده در خارج از کشور وارد شود ؟؟!!!! شما که نمی توانستید به تعهداتتان عمل کنید ، بی خود کردید آگهی دادید و ثبت نام کردید؟؟!! چگونه می خواهید ضرر و زیان مشتری را جبران کنید؟؟!!!

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =