کد خبر: 223476
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
تویوتا Mark X GRMN

دپارتمان گازو ریسینگ تویوتا از نسل جدیدMark X GRMN با تیراژ ۳۵۰‌دستگاه و قیمت پایه‌ ۴۷‌هزاردلار برای بازار ژاپن رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»، دپارتمان گازو ریسینگ تویوتا پس از 4سال غیبت با یکی از مدل‌های خاطره‌انگیز خودروساز ژاپنی بازگشته است. سدان تویوتا Mark X GRMN که قرار است در توکیو اتوسالن به نمایش گذاشته شود، در ادامه‌ موفقیت نسل قبل خود تولید خواهد شد که تیراژ آن تنها به ۱۰۰‌دستگاه محدود می‌شد.

مدل GRMN با سپر جلو تهاجمی و ورودی‌های هوای بزرگ‌تر عرضه خواهد شد. این مدل همچنین از جلوپنجره مشبک، رینگ‌های آلیاژی آلومینیومی ۱۹اینچی بی‌بی‌اس و قطعات تزئینی سیاه بهره می‌برد. پیشرانه‌  ۳.۵لیتری خورجینی ۶سیلندر تنفس طبیعی نیز زیر کاپوت قرار دارد که ۳۱۳اسب‌بخار قدرت و ۳۸۰نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه به‌طور انحصاری به جعبه‌دنده دستی ۶سرعته متصل است و قدرت را به چرخ‌های عقب می‌فرستد. این مدل جدید با سیستم تعلیق اصلاح‌شده و کمک‌فنرهای جدید به مشتریان عرضه خواهد شد.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد قربانی IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
    0 0
    اینهاخودروی2020رومیخوان واردبازارکنن ماهنوز خودروی النترا2018ثبت نامی اردیبهشت96 خودمون روبدلیل بی لیاقتی بعضی مسئولین نتونستیم ترخیص کنیم واقعا مردم بایستی قربانی دعواهای داخلی جناهها باشند ،پس از2سال خانواده من چشم به راه این خودرویی هستن که حاصل 1عمرپس انداز خانواده ام هست،کی بایستی به دادمردم برسه؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =