خودروهای وارداتی

در این وضعیت تولیدکنندگان با سابقه خودروهای چینی و حتی خودروسازان نوظهور از این فرصت استفاده کرده‌اند و سعی در معرفی و تولید خودروهای چینی دارند که بتوانند جای خودروهای وارداتی کلاس‌متوسط را پر کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، با توجه به خروج شرکای‌ اروپایی خودروسازی ایران و همچنین عدم ثبت‌سفارش خودرو در سال آینده، فضا برای نشو و نمای خودروهای چینی دوچندان شده است‌. در این وضعیت تولیدکنندگان با سابقه خودروهای چینی و حتی خودروسازان نوظهور از این فرصت استفاده کرده‌اند و سعی در معرفی و تولید خودروهای چینی دارند که بتوانند جای خودروهای وارداتی کلاس‌متوسط را پر کنند.
بدین ترتیب از چندماه گذشته شاهد نشر اخبار مختلف درخصوص تولید خودروهای چینی جدیدی هستیم که تا قبل از این در بازار ایران حضور نداشتند یا جزو برندهای جویای‌نام چینی هستند. این روندی است که در ماه‌های آینده افزایش خواهد یافت و شاهد افزایش تعداد این برندها و همچنین تولیدکنندگان خودروهای چینی خواهیم بود. خودروهای چینی جدید بازار ایران عموما از نوع شاسی‌بلندهای جمع‌وجور و متوسط هستند و در محدوده قیمتی ٢٠٠ تا ٥٠٠ میلیون‌تومان قرار می‌گیرند.

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۵
    0 0
    اخه انسان های بی عقل چرا قیمت ها رو اینقدر بالا می برید که اکثر مردم نتونند بخرند خودرو چینی بهترینش باید کمتر از ۶۰ میلیون باشه نه ۲۰۰ تا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =