کد خبر: 223536
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹
خرید تندر 90 کارکرده

تندر 90 در آمریکا نیز جزو خودروهای پرطرفدار و البته ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. یکی از وبسایت‌های خرید و فروش آنلاین خودرو که مانند دیوار عمل می‌کند، در مجله اینترنتی‌اش از این خودرو می‌گوید:« قطعا هر آمریکایی باید یک بار سوار بر داچیا لوگان شود»

در چند ماه گذشته تندر90 روند تصاعدی به خود گرفت، به گونه‌ای که تندر پلاس به 78 میلیون تومان و تندر 90 ای دو به 60 میلیون تومان رسید. پارس تندر، محصول پارس خودرو نیز تا 71 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. همه این‌ها را می‌توان از سایت‌های خرید و فروش آنلاین متوجه شد. به عنوان مثال در سایت دیوار می‌توان قیمت خرید تندر کارکرده و صفر کیلومتر در مدل‌های مختلف را با چند کلیک به سادگی مشاهده و مقایسه کرد. اما همین تندر در کشورهای دیگر چه قیمتی دارد؟

انگلستان

در یکی از وبسایت‌های فروش آنلاین انگلیسی در توصیف داچیا لوگان یا همان تندر 90 خودمان نوشته شده است:« اگر به دنبال خرید اقتصادی یک خودروی خانوادگی هستید، داچیا لوگان برای شما بهترین گزینه است. لوگان یک خودروی به صرفه، باکیفیت و در عین حال راحت عنوان می‌شود.» این خودرو در کشور انگلستان از 8500 پوند آغاز می‌شود؛ یعنی چیزی حدود 53 میلیون تومان. با این حال تندر 90 در این کشور جزو ارزان‌ترین خودروهای قابل خرید به شمار می‌رود.

هندوستان

وبسایت فروش خودرو هندوستان در مورد تندر 90 گفته است:« داچیا لوگان یک خودروی سدان همه چیز تمام است. در حال حاضر این خودرو به عنوان یک ماشین قابل اعتماد و مناسب فروخته می‌شود.» تندر 90 در هندوستان حدودا 5 هزار و 500 روپیه قیمت دارد. این رقم را اگر بخواهیم به مبلغ ایران حساب کنیم، معادل 78 میلیون تومان است. البته باید دقت کنید ریال در این روزها ارزش بسیار پایینی دارد.

آمریکا

تندر 90 در آمریکا نیز جزو خودروهای پرطرفدار و البته ارزان‌قیمت محسوب می‌شود. یکی از وبسایت‌های خرید و فروش آنلاین خودرو که مانند دیوار عمل می‌کند، در مجله اینترنتی‌اش از این خودرو می‌گوید:« قطعا هر آمریکایی باید یک بار سوار بر داچیا لوگان شود. تصورش را نمی‌کنید یک خودروی ارزان‌ چطور توانسته به این خوبی از پس همه چیز برآید. کیفیت بالا، صندلی‌های راحت، سوخت کم، موتور بی‌سروصدا، کابین جادار؛ دیگر  از یک خودرو چه می‌خواهید؟» ال 90 در آمریکا گرچه در میان خودروهای به‌نام و مشهورش از نظر ظاهری ماشینی متوسط ارزیابی می‌شود، اما خرید و فروش آن همچنان آمار بالایی دارد. در این کشور لوگان حدود 6 هزار و 500 دلار معامله می‌شود.

ایران

همانطور که گفته شد، روند بالا گرفتن قیمت تندر 90 در ایران مانند دیگر خودروها، در چند ماه اخیر غیرقابل کنترل بود و به همین علت شاید نتوان آن را مانند دیگر کشورها خودرویی ارزان قیمت دانست. این موضوع باعث می‌شود که خیلی‌ها به خرید تندر 90 کارکرده روی بیاورند. کیفیت موتور و کارآیی آن به گونه‌ای است که به نوع دست دومش هم می‌توان اعتماد کرد. البته مراجعه به کارشناس فنی و اطمینان بابت این مسئله را نباید هنگام معامله از قلم انداخت.

‌سایت دیوار اولین مرجع خرید و فروش دست دوم در ایران است. در این وبسایت آگهی‌های خرید تندر 90 کارکرده دائما در حال به روزرسانیست، آن هم با قیمت‌های مختلف و حتی زیر قیمت بازار. به عنوان مثال ال 90 مدل سال 1390 در این سایت با 140 هزار کیلومتر کارکرد، 32 میلیون تومان به فروش می‌رسد. در عین حال اگر به دنبال خرید تندر 90 کارکرده در مدل‌های جدیدتری هستید، یک ال 90 تولید سال 1396 تنها با 1900 کیلومتر کارکرد، 51 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فروشنده می‌گوید به دلیل خرید خانه، خودروی در حد نوی خود را کمتر از قیمت بازار به فروش می‌رساند.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =