کد خبر: 223567
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲

طرح فروش بسته‌های گارانتی شرکت داتیس‌خودرو که به مناسبت آغاز سال نو میلادی آغاز شده بود، به‌دلیل استقبال مشتریان تمدید شد.

به گزارش «اخبار خودرو»، طرح فروش بسته‌های گارانتی شرکت داتیس‌خودرو که به مناسبت آغاز سال نو میلادی آغاز شده بود، به‌دلیل استقبال مشتریان تمدید شد. ارائه خدمات پس‌از فروش یکی از دغدغه‌هایی است که همواره در خرید یک برند اهمیت دارد. 
فروش یک خودرو آغاز ارتباط با مشتریان است و همواره مشتریان انتظار دریافت خدمات، قطعات و تجهیزات جانبی را دارند.
ارائه خدمات مطمئن در یک مدت زمان یا کارکرد محدود را با نام گارانتی می‌شناسیم. واژه گارانتی به مجموعه تعهداتی گفته می‌شود که سازنده در قبال وقوع هرگونه ایراد ناشی‌از کارکرد خودرو، تحت شرایط و زمانی خاص، جهت رفع آن، چه از طریق تعمیر و چه از طریق تعویض قطعات بر‌عهده می‌گیرد. در این حالت هزینه‌های تحمیل‌شده براساس قیمتی که خریدار در ابتدا پرداخت کرده، برعهده تولیدکننده محصول است. 
شرکت داتیس‌خودرو به‌عنوان تنها نماینده رسمی و انحصاری شرکت هایکو اسپورتیو (شریک تجاری ولوو)، با داشتن یکی از مجهزترین تعمیرگاه‌های کشور و قابلیت تامین قطعات و تجهیزات اورجینال، بسته‌های گارانتی را به ولووسواران ارائه می‌دهد. 
داتیس‌خودرو این طرح را که به‌مناسبت سال نو میلادی آغاز شده بود، به‌دلیل استقبال مشتریان تمدید کرده است. بر این اساس 19درصد تخفیف به 7نفر نخست که اقدام به خرید این بسته‌ها کنند، تعلق خواهد گرفت. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب‌سایت datiskhodro.com مراجعه کنند یا با شماره ۷۵۳۰۶-۰۲۱ تماس بگیرند.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مشتری داتیس خودرو IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۳
    1 0
    توپ تانک فشفشه ، ولوو باید داده شه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =