کد خبر: 223650
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
FY11

پس از انتشار اخباری مبنی بر تولید شاسی‌بلند کوپه توسط جیلی، روز گذشته این خودروساز چینی از محصول جدید خود پرده‌برداری کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  FY11 روی پلت‌فرم جدید و مشترک جیلی و ولوو موسوم به CMA که پیش از این در ایکس‌سی40 و مدل‌های لینک‌اندکو  استفاده شده است، تولید می‌شود. 


درحقیقت اساس ساخت FY11، ولوو ایکس‌سی40 است. به‌همین دلیل، پیشرانه‌ ۴سیلندر ۲لیتری توربوشارژ ولوو با قدرت ۲۳۵اسب‌بخار و گشتاور ۳۵۰نیوتون‌متر، قلب شاسی‌بلند کوپه جیلی خواهد بود. جیلی FY11 که با سیستم‌های انتقال قدرت محور جلو و تمام‌چرخ محرک همراه است، به‌دلیل طراحی فست‌بک شباهت زیادی به شاسی‌بلند کوپه‌های اروپایی، ب‌ام‌و ایکس4 و مرسدس GLC دارد. تفاوت محصول جیلی با آلمانی‌ها، پهنای بیشتر بدنه است که ظاهر خودرو را عضلانی‌تر نشان می‌دهد. از سوی دیگر در نمای روبه‌رو، جلوپنجره‌ آشنای جیلی در کنار چراغ‌های باریک که با یک نوار کروم تزئین شده‌اند، قرار گرفته است. وجود ورودی‌های هوای زیر سپر جلو هم به جذابیت FY11 اضافه می‌کند. 
در نمای عقب، چراغ‌های ال‌ای‌دی، تزئینات کروم و چهار سراگزوز، کامل‌کننده‌ ویژگی اسپرت این شاسی‌بلند هستند. البته هنوز مشخصات فنی محصول جدید جیلی مشخص نیست؛ درواقع نام رسمی این مدل هم منتشر نشده و FY11، کد داخلی تولیدی آن است. باتوجه به اینکه شاسی‌بلند جیلی از پیشرانه‌ ولوو استفاده می‌کند، احتمالا شتاب اولیه‌ آن حدود ۶ثانیه و نهایت سرعت هم بالای ۲۲۰کیلومتربرساعت باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =