بیسو T7

طبق اعلام مدیران ارشد این شرکت، به‌زودی فاز دوم کارخانه سیف‌خودرو در کاشان به مرحله بهره‌برداری و تولید خواهد رسید که در صورت معرفی محصول جدید، این خودرو از ابتدا در کارخانه کاشان به تولید خواهد رسید.

به گزارش «اخبار خودرو»، شرکت سیف‌خودرو نماینده و شریک تجاری بیسو در ایران، اوایل هفته جاری با دعوت از خبرنگاران و اصحاب رسانه، از خط تولید محصولات بیسو در کارخانه «مرتب» رونمایی کرد. در ابتدای این مراسم پیمان قمصری، معاونت اجرایی شرکت سیف‌خودرو در حضور خبرنگاران، اهداف آتی این شرکت را تشریح کرد. بر این اساس قرار است سال آینده سومین محصول بیسو با نام تجاری T7 در نمایشگاه خودرو شیراز98 به‌صورت رسمی رونمایی و معرفی شود. 

طبق اعلام مدیران ارشد این شرکت، به‌زودی فاز دوم کارخانه سیف‌خودرو در کاشان به مرحله بهره‌برداری و تولید خواهد رسید که در صورت معرفی محصول جدید، این خودرو از ابتدا در کارخانه کاشان به تولید خواهد رسید.

اما نکته جالب درخصوص بیسو T7 این است که این خودرو به‌تازگی توسط این خودروساز تازه‌تاسیس به بازار معرفی شده است و فروش رسمی آن، از چند ماه آینده در بازارهای هدف آغاز خواهد شد. از همین رو احتمال می‌رود همزمان با آغاز عرضه این خودرو، شاهد تولید و مونتاژ آن در داخل کشور باشیم. بیسو T7 یک شاسی‌بلند بر مبنای کوپه است که طراحی استاندارد و مدرنی دارد. در طراحی این خودرو می‌توان رگه‌هایی از خودروهای آلمانی را مشاهده کرد، این موضوع نشان می‌دهد بیسو به سرعت در حال طی کردن مسیر پیشرفت بر اساس استانداردهای اروپاست. هرچند تاکنون تصاویر دقیقی از این خودرو منتشر نشده اما اخیرا تصاویر دیجیتال و رندری از این خودرو در رسانه‌های خودرویی چین به نمایش درآمده است.

طبق اعلام رسانه‌های چینی، پیش‌بینی می‌شود 

بیسوT7، دارای یک پیشرانه 3لیتری شش‌سیلندر باشد که این مورد در میان خودروسازان چینی چندان مرسوم نیست. اما در کنار این پیشرانه، یک گزینه دولیتری توربوشارژ با توان تولید 197اسب‌بخار نیز وجود دارد که می‌تواند باتوجه به محدودیت‌های موجود در کشور، گزینه احتمالی برای عرضه به بازار ایران باشد. اما از آن‌جایی‌که هیچ‌گونه اطلاعاتی از مشخصات فنی این خودرو به‌صورت رسمی منتشر نشده است، نمی‌توان به‌طور قطع درخصوص سیستم انتقال قدرت این خودرو اظهارنظر کرد. اما جعبه‌دنده اتوماتیک 8سرعته در مدل T5 به‌کار می‌رود که می‌توان انتظار داشت برای T7 نیز از همین جعبه‌دنده استفاده شود. شنیده‌ها حاکی است که این خودرو قابلیت عرضه به‌صورت دو دیفرانسیل را نیز دارد.

این شاسی‌بلند کوپه چینی به امکاناتی نظیر ۶کیسه هوای ۱۰نقطه‌ای، رادار خطی و نقطه‌کور، سیستم تهویه دوگانه اتوماتیک، سردکن و گرمکن صندلی‌های جلو، ترمز پارک برقی و اتوهلد، کنترل سرعت و حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل پایداری و هرزگردی، سانروف، آینه حساس به نور، حافظه صندلی راننده، صندلی‌های جلوی برقی، فرمان کمکی برقی، کروزکنترل، سنسور نور و باران، سه حالت رانندگی، سیستم صوتی و تصویری، دوربین ۳۶۰درجه، در صندوق برقی، ساعت آنالوگ، محفظه خنک‌کننده، آینه‌های تاشو برقی، پاکسازی هوای کابین، سامانه یونیزه‌سازی هوای کابین، پشت آمپر TFT، کامپیوتر سفر، تنظیم VIP صندلی شاگرد از ردیف دوم، استارت دکمه‌ای، هدآپ و ... مجهز است. 

با توجه به شرایط موجود و موانع متعددی که بر سر راه تولیدکنندگان خودرو در زمینه مراودات مالی و نقل و انتقال قطعات وجود دارد، باید دید آیا سیف‌خودرو در سال آینده قادر خواهد بود این خودرو را با شرایط حاکم به بازار عرضه کند یا خیر. همچنین باتوجه به اینکه قیمت این خودرو در بازار چین حدود 20 تا 30هزاردلار تخمین زده می‌شود، باید دید که در آن زمان آیا عرضه T7 توجیه اقتصادی دارد یا خیر

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
    1 0
    اگه 4 در بود خوب بود کسی کوپه نمی خره تازه این قیمت که مردم نمی تونند بخرند کسی هم داشته باشه خودروی چینی نمی خره اونم دست ایرانی بهش بخوره و تو ایران تولید بشه دیگه فروش نداره چون هرچی قطعه و وسایل داره ازش می دزدند پس بنابراین باید واردات خودرو بدون تعرفه با قیمت واقعی آزاد بشه تا رقابت به وجود بیاد دزدی ها هم کم میشه و همه درست کار میکنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =