در راستای تاکیدات وزیر محترم صنعت در خصوص تشکیل ستاد ویژه بررسی و حل مشکلات مشتریان، امروز نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا و مدیران بازاریابی و فروش این گروه در نشست های مختلف به بررسی مشکلات مشتریان پرداختند.

به گزارش «اخبار خودرو»، جمعی از نمایندگان مشتریان ثبت نامی خودروهای مختلف گروه سایپا که تولید و تحویل آنها در ماه های اخیر به دلیل وجود مشکلات مختلف با تاخیر همراه شده بود در نشست های جداگانه با مدیران فروش گروه سایپا به بیان نظرات خود پرداختند.

در این نشست ها که از ساعت ۹ صبح آغاز شد عبدالله بابایی، نماینده ویژه مدیرعامل گروه سایپا در حوزه فروش و خدمات پس از فروش، با حضور در جمع مشتریان شخصا به مشکلات مطرح شده از سوی مشتریان رسیدگی و دستورات لازم در راستای رفع مشکلات را صادر کرد.

شایان ذکر است امروز دکتر صادق نجفی نماینده ویژه وزیر صنعت در کمیته خودرو به همراه جمعی از مدیران ارشد وزارت صنعت معدن و تجارت از ستاد پاسخگویی به مشتریان گروه سایپا بازدید کردند و در جریان اقدامات انجام شده قرار گرفتند.

در این بازدید دکتر نجفی گفت: امروز از معاونت فروش سایپا بازدیدی صورت گرفت که در راستای دستور ویژه وزیر محترم صنعت جهت پاسخ گویی و پیگیری درخواست های مشتریان بود و خوشبختانه با دسته بندی مشتریان شرکت های سایپا، پارس خودرو، زامیاد و سایپا سیتروئن به نحو بسیار مطلوبی این موضوع در سایپا دنبال می شود و امیدوارم هرچه سریعتر مشکلات موجود برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =