کد خبر: 223792
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳

جنرال‌تایر با نمایش یک خودرو مخصوص مسابقات نسکار با درج لوگوی خود، رسما اعلام کرد تامین‌کننده تایرهای سری اروپایی نسکار در شش سال آینده خواهد بود.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو قرار است در نمایشگاه بین‌المللی اتواسپرت سوئیس به نمایش گذاشته شود. به این ترتیب تیم‌ها شرکت‌کننده در سری مسابقات نسکار وهلن‌یورو (NASCAR Whelen Euro) می‌توانند از نسخه خشک یا خیس سری 
NWES GT جنرال‌تایر با ابعاد ۱۱.۵ به ۲۷.۵ و شعاع ۱۵‌اینچ برای چرخ‌های جلو و عقب استفاده کنند. گای فروبیشر، مدیر پروژه‌‌های جنرال‌تایر در اروپا گفت: «نمایشگاه اتواسپرت بهترین فرصت برای ما بود تا خود را به عنوان همکار و تنها تامین‌کننده رسمی تایرهای سری مسابقات نسکار وهلن‌یورو معرفی کنیم. نمایش این خودرو در اتواسپرت نشانی از آغاز راه طولانی خواهد بود که بین ما و نسکار اروپا طی خواهد شد اما شروع این راه از آغاز رقابت‌های این سری در ماه آپریل استارت می‌خورد». خودروهای این سری از استایل نسکار آمریکایی با بدنه شورولت، فورد یا تویوتا هستند و موتور ۵.۷ لیتری هشت سیلندر وی‌شکل آنها ۴۰۰‌اسب‌بخار تولید می‌کند. شروع این رقابت‌ها با ۲۶ راننده در والنسیا اسپانیا از روز ۱۳ آوریل خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =