آریزو6

شرکت مدیران‌خودرو روز سه‌شنبه دهم بهمن‌ماه به‌صورت رسمی از سدان لوکس خود یعنی «آریزو6» رونمایی کرد.

به گزارش «اخبار خودرو»،  این خودرو که از نظر ابعاد کمی از برادر کوچک‌ترش یعنی آریزو5، بزرگ‌تر و جادارتر بوده، به سدان مناسب خانوادگی بدل شده است. شرکت‌ مدیران‌خودرو در راستای احترام به حقوق مشتریان، پس‌از رونمایی رسمی از این خودرو، بار دیگر این سدان جذاب را به پیست اتومبیلرانی مجموعه آزادی آورد تا مشتریان و علاقه‌مندانی که قصد خرید این محصول جدید را دارند، پشت فرمان آریزو 6 بنشینند و با قابلیت‌های فنی و ویژگی‌های آن از نزدیک آشنا شوند. 
 آریزو6 در حقیقت نشان‌دهنده سبک جدید طراحی چری است که با استفاده از المان‌‎های جدید در ظاهر و به‌کارگیری سیستم‌های الکترونیکی جدید در راستای رفاه بیشتر سرنشینان می‌تواند در بازار کشور با سدان‌های جمع‌وجور کره‌ای به رقابت بپردازد. آریزو6 از ظاهر اسپرت‌تر و شکیل‌تر نسبت‌به سایر رقبا برخوردار بوده و به آپشن‌های جدیدی مجهز شده است که در این رده کمتر دیده می‌شوند. ازهمین‌رو این خودرو می‌تواند همزمان با آغاز عرضه، نبض بازار سدان‌های نیمه‌لوکس را در دست بگیرد.
طبق بررسی‌های انجام‌شده ازسوی خبرنگار روزنامه «دنیای‌خودرو»، این تست‌درایو ویژه مشتریان مدیران‌خودرو بوده تا با ویژگی‌های این محصول آشنا شوند. به‌گفته بابک صدرایی، مدیر بازاریابی و فروش برند چری این تست‌درایو ویژه مشتریانی است که علاقه‌مند به آریزو6 بوده یا پس از تبلیغات گسترده این خودرو به نمایندگی مراجعه کرده‌اند و قصد خرید آن را داشته‌اند. بنابراین اسامی آن‌ها از تمام نمایندگی‌ها جمع‌آوری و برای تست درایو این محصول از شهرهای مختلف کشور به پیست آزادی دعوت شدند.
ضمن اینکه در کنار تست درایو آریزو6 ازسوی مشتریان، کراس‌اوور جذاب این برند در بازار یا تیگو7 نیز مورد تست درایو مشتریان مدیران‌خودرو قرار گرفت. همچنین این تست دومین مرحله تست‌درایو مشتریان محسوب می‌شود. مدیر فروش و بازاریابی برند چری در ادامه به روزنامه «دنیای‌خودرو» گفت: مرحله نخست تست‌درایو آریزو6 ویژه مشتریان تهران بود و دو هفته پیش در تهران برگزار شد و در طول هفته نیز در شهرهای مختلف چون مشهد، شیراز، اصفهان، یزد و تبریز نیز انجام شده است. در این تست‌درایو برای اینکه مشتریان بتوانند تجربه رانندگی تیگو7 را نیز داشته باشند آن را نیز در پیست قرار دادیم تا به‌عنوان دو محصول جذاب مدیران‌خودرو، مشتریان فرصت داشته باشند که تست‌درایو هر دو خودرو را هم‌زمان انجام دهند. هر دوره از تست‌ها را یک نماینده مدیران‌خودرو انجام می‌دهد ما یک سری از نماینده‌ها را انتخاب کردیم تا این تست‌درایو را برای مشتریان انجام دهند. همچنین برگزاری دوره‌های بعدی تست‌درایو آریزو 6 بستگی به استقبال مشتریان از این خودرو دارد، بنابراین شرکت مدیران‌خودرو دوره‌های بعدی را باتوجه به این شرایط اعلام و برگزار خواهد کرد.
پس از رونمایی رسمی آریزو 6 از سوی مدیران‌خودرو، قیمت نهایی که برای این سدان نیمه‌لوکس در نظر گرفته شده، 289میلیون‌و700هزارتومان است. شرایط فروش آن همزمان با رونمایی از محصول آغاز و موعد تحویل این خودرو 60 روز کاری اعلام شده که باتوجه به شرایط کنونی بسیار قابل‌توجه است.
خبرنگار روزنامه‌ «دنیای‌خودرو» پس از تست‌درایو با مشتریان درباره آریزو 6 و ارزیابی آن، گفت‌وگوی مختصری انجام داد. در سوال نخست از مشتریانی که آریزو6 را تست کردند، پرسیده شد آیا از طراحی خارجی و داخلی و عملکرد خودرو هنگام رانندگی رضایت دارند؟ اغلب مشتریان طراحی خارجی و داخلی آریزو6 را جدید و اسپرت و لوکس تلقی کردند و از شتاب خودرو که ‌یک‌باره توربوشارژ آن وارد عمل‌شده رضایت داشتند. همچنین برخی مشتریان از عملکرد قابل‌توجه نسل جدید جعبه‌دنده CVT به‌کاررفته در این خودرو اظهاررضایت کردند. البته جعبه‌دنده به‌کار رفته در این خودرو از نوع ضریب متغیر CVT است و به‌صورت مجازی امکان تعویض دنده به ‌صورت دستی را تا 9 دنده به 
راننده می‌دهد. همین امر باعث می‌شود شتاب اولیه این خودرو بسیار خوب باشد.
همچنین برخی دیگر از مشتریان این خودرو، از توانایی آریزو 6 برای رقابت با سدان‌های کره‌ای گفتند دلیل این ادعا را کیفیت قابل‌قبول متریال مصرفی درون کابین و طراحی منحصربه‌فرد ظاهری و داخل کابین عنوان کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =