کد خبر: 223825
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

خریداران نسل‌های جدید A کلاس، B کلاس و GLE قادر خواهند بود رادیوی دیجیتال، ناوبری و هماهنگی گوشی هوشمند خودروهای خود را از روی صفحه‌نمایش داشبورد خودرو خریداری کنند.

به گزارش «اخبار خودرو»، ما به دانلود محتواهای مختلف در بازی‌های ویدیویی و همچنین به‌روزرسانی نرم‌افزارها عادت کرده‌ایم. زمانی که به پیشرفت تکنولوژی خودروها فکر می‌کنید واقعا عمق پیشرفت صنعت خودرو جهانی در سال‌های اخیر را مشاهده می‌کنید. طبیعتا مرسدس بنز یکی از پیشروترین خودروسازان جهان بوده و همواره تلاش داشته بهترین آپشن‌ها و تجهیزات را در اختیار مشتریان قرار دهد. 
خریداران نسل‌های جدید A کلاس، B کلاس و GLE قادر خواهند بود رادیوی دیجیتال، ناوبری و هماهنگی گوشی هوشمند خودروهای خود را از روی صفحه‌نمایش داشبورد خودرو خریداری کنند. مالکان این خودروها تنها نیازمند ارتباط داده با اکانت مرسدس هستند و پس‌ازآن خواهند توانست این آپشن‌های اضافی را از کمپانی خریداری کنند. تنها با چند کلیک ساده خریداران این سه‌محصول مرسدس بنز می‌توانند ویژگی‌های یادشده را دانلود کنند و بدون مراجعه به نمایندگی از آن‌ها لذت ببرند. بنا به گفته مرسدس، این خودروساز انتظار دارد با این روش ارزش فروش دوباره محصولات خود را افزایش دهد زیرا خریداران خودروهای دست‌دوم از این تجهیزات نیز برخوردار خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =