کد خبر: 223934
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲
پژو207 صندوق‌دار

گویا به‌تازگی نامه‌ای از سوی سازمان حمایت به ایران‌خودرو ابلاغ شده که در آن بهای تمام‌شده این محصول، 63میلیون و 693 هزار تومان ابلاغ شده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، پژو 207 صندوق‌دار یکی از محصولات تازه‌واردی است که از زمان عرضه تاکنون حواشی زیادی را پیرامون نحوه قیمت‌گذاری به خود دیده، زیرا گروه صنعتی ایران‌خودرو قیمت مصوب این خودرو را برای خریداران 104 میلیون تومان اعلام کرد اما همین موضوع سبب شد بسیاری از خریداران به این نحوه قیمت‌گذاری معترض باشند.

گویا به‌تازگی نامه‌ای از سوی سازمان حمایت به ایران‌خودرو ابلاغ شده که در آن بهای تمام‌شده این محصول، 63میلیون و 693 هزار تومان ابلاغ شده است. البته این رقم بهای تمام‌شده برای ایران‌خودرو بوده که سازمان حمایت در این نامه متذکر شده که این شرکت، با رعایت سود منطقی و قانونی، قیمت‌گذاری نهایی این خودرو را انجام دهد.

با این حال احتمال می‌رود ایران‌خودرو با احتساب مبالغی چون سود، هزینه مالیات ارزش بر افزوده، عوارض مختلف، هزینه بیمه و ...، قیمتی حدود 75 تا 80 میلیون تومان را برای این سدان خانوادگی درنظر بگیرد.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهزادطیب قاسمی IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۵
    0 0
    واقعاقیمت بسیارنامناسب بود وبنده هم مجبورشدم دعوتنامه راباقیمت ۱۰۴میلیون واریزکنم .این مسئله انشالله حل شود وپول اضافی دریافتی را به ماپس بدهند 09146079245شماره من برای دریافت راهنمایی می باشد.سپاس.
  • دانیال AE ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۶
    0 0
    هرگز ، بیشتر از ۵۸ م نمیدیم .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =