کد خبر: 223944
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

هم‌اکنون می‌خواهیم یک خودرو دیگر را با این شرایط معرفی کنیم که البته کمی عجیب‌وغریب به نظر می‌رسد. با مرسدس‌بنز ML 2001 فرمان‌راست شش‌چرخ آشنا شوید.

به گزارش «اخبار خودرو»، همان‌گونه که تا به حال دقت کرده‌اید روند اصلاح شاسی‌بلندها و استفاده از یک اکسل اضافی در این خودروها گسترده از هر زمان دیگری شده است. 
هم‌اکنون می‌خواهیم یک خودرو دیگر را با این شرایط معرفی کنیم که البته کمی عجیب‌وغریب به نظر می‌رسد. با مرسدس‌بنز ML 2001 فرمان‌راست شش‌چرخ آشنا شوید. این خودرو که در ناتینگهام بریتانیا حضور دارد با قیمت 19995 پوند به فروش می‌رسد. قیمت این خودرو کمی بالاتر از بهای فولکس‌واگن T-Roc جدید با قیمت پایه 19270 پوندی است اما احتمالا می‌توانید فولکس را پشت مرسدس حمل کنید. به خاطر یک اکسل اضافی در بخش عقب شاید این خودرو را 6در6 بدانید اما از نظر فنی این ML خودرویی 6 در 4 بوده زیرا دو چرخ اضافی تنها برای نمایش است و نیرو به آن‌ها نمی‌رسد. یک محفظه بار کوچک، کیت اورجینال AMG و رینگ‌های 18‌اینچی آلیاژی هم در این خودرو به چشم می‌خورند. نیروبخش این پیکاپ 6چرخ پیشرانه 3.2 لیتر بنزینی است که با یک گیربکس اتوماتیک همکاری می‌کند. این خودرو که از اولین نسل ML است، کارکرد 225 هزار کیلومتری دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =