مصطفی خان کرمی

معاون مدیرعامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با افزایش تیراژ تولید، تحویل خودرو به مشتریان به روزانه بیش از هزارو پانصد دستگاه رسید.

به گزارش «اخبار خودرو»، مصطفی خان کرمی با اعلام این خبر گفت: با افزایش تولید و تحویل خودرو تعداد تعهدات معوق ایران خودرو به مشتریان تا پایان سال کاهش خواهد داشت.

وی با بیان این که وضعیت تامین و تولید در خطوط ایران خودرو روز به روز رونق بیشتری می گیرد گفت: با تامین قطعات کسری، تعداد خودروهای ناقص نیز در حال تکمیل و تحویل به مشتریان است.

خان کرمی افزود: انجام تعهدات به مشتریان و تحویل خودروهای معوق در اولویت ایران خودرو است و تعهدات در ماه های آینده به روز خواهد شد.

معاون مدیر عامل در بازاریابی و فروش ایران خودرو خاطر نشان ساخت : با بهبود روند تامین و تولید ، ان شاءالله گروه صنعتی ایران خودرو تاپایان سال جاری به اهداف مورد نظر در تولید دست خواهد یافت.

وی ضمن قدردانی از مشتریان وفادار و همراه بابت تاخیرهای ناخواسته و تحمیلی در تحویل خودروها عذرخواهی کردو گفت: با پرداخت سود مشارکت و جریمه دیرکرد مطابق قرارداد به دنبال جلب حداکثری رضایت مشتریان هستیم.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • . IR ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    2 0
    افزایش قیمت حاشیه بازار موعد تحویل خلاف شرع و فانون و قرارداد است استدعا داریم صراحتا از این قیمت گذاری برگردید
  • رفیعی IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۷
    1 0
    سلام اگر لیست خودروهاهم اعلام میکردی بهتربود ۱۵۰۰ خودرو شامل چه خودروهایی هست
  • احسان IR ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 0
    هر مسعولیتی که الله تعالی به هر کس میدهد اگر خلاف این مسعولیت کار بکند الله تعالی از او ناراضی میشود پس خلاف دستورات خالق خود نباشید چکار این مردم را راه بندازید
  • رضا ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۸
    0 0
    با سلام برج 2 در پیش فروش ایران خودرو ثبت نام کردم با موعد تحویل برج 7 برج 11 خودرو را تحویل گرفتم با قیمت جدید قرار شد به قیمت قبل محاسبه شده و مابه التفاوت عودت شود ولی هنوز خبری نشده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =