کد خبر: 223979
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴

برند لوکس سوپراسپرت‌ساز ایتالیایی اعلام کرد که سال گذشته میلادی توانسته آمار خوبی برای سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به این برند به ثبت برساند.

به گزارش «اخبار خودرو»،فراری به‌غیراز افزایش سهمش از بازار سگمنت خودروهای لوکس و گران‌، توانسته نسبت‌به دیگر زیرمجموعه‌های گروه فیات-کرایسلر نیز عملکرد بهتری از خود نشان دهد. گفتنی است که طی سال ۲۰۱۸ این برند توانسته است با مجموع درآمد ناخالص فراری در سال ۲۰۱۸ با ثبت رقم ۲۷۴میلیون‌یورو (معادل ۳۱۴میلیون‌دلار)، رشد ۶درصدی را نسبت‌به دوره مشابه در سال قبل نشان دهد. 
کل حجم فروش محصولات نیز با افزایش ۱درصدی به ۸۴۵میلیون‌یورو (معادل ۹۶۹میلیون‌دلار) رسیده است. برای سال ۲۰۱۹ فراری پیش‌بینی کرده که رشد ۱۰درصدی خواهد داشت و بنابراین درآمد ناخالصش به ۱میلیاردو۲۰۰ یا ۲۵۰میلیون‌یورو (معادل ۱میلیاردو۴۰۰میلیون دلار) خواهد رسید. مکس واربرتون از مدیران موسسه تحقیقاتی برنشتین در صفحه توییتر خود نوشت: «جهان می‌داند که فراری گران‌ است و این رازی نیست که پنهان شود، اما تا زمانی که فراری با درنظر گرفتن این تفکر سعی در بهتر بودن می‌کند، موفق خواهد بود. 
نمونه این پیشرفت را می‌توان در ۸۱۲ مونزا دید که بااینکه یکی از مدل‌های اصلی فراری نیست، خیلی واضح توانایی‌های این برند را نشان می‌دهد.» جالب اینجاست که واربورتون شخصا پیش‌بینی کرده است سود ناخالص فراری تا سال ۲۰۲۰ به میزان ۳۴درصد رشد می‌کند. باوجوداینکه همگان نسبت به پتانسیل‌ها و عملکرد خوب فراری طی ۴سال گذشته واقف هستیم، این پیش‌بینی خیلی بلندپروازانه به نظر می‌رسد، چراکه طی سالیان آتی فراری باید به مشکلاتی همچون روند برقی‌کردن محصولاتش بپردازد و خیلی نمی‌تواند روی افزایش سودآوری تمرکز کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =