کد خبر: 223983
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

موسسه تحقیقات مصرف‌کنندگان جی‌دی پاور آمار سالانه تحقیقات روی قابلیت اتکا به خودروها را منتشر کرده است. همچون سال‌های گذشته به‌غیراز مطمئن‌ترین خودروها برای خرید در لیست این موسسه غیرقابل‌اعتمادترین خودروها نیز وجود دارند. 

به گزارش «اخبار خودرو»، تحقیق امسال روی خودروهایی با عمر حداقل ۳سال بوده که از ۳۲هزارو۹۵۲نفر از مالکین خودروهای مدل ۲۰۱۶ برای تجربه استفاده از خودروها طی ۳سال بعد از مالکیت این خودروها انجام‌شده است. برای سال ۲۰۱۹ لکسوس کماکان پس‌از ۸ سال متوالی قابل‌اعتمادترین خودرو سال اعلام‌شده است. در جایگاه دوم پورشه و تویوتا به‌طور مساوی قرارگرفته‌اند. 

جایگاه چهارم به شورولت و پنجم به بیوک می‌رسد تا جایگاه این دو برند جنرال‌موتورز در صدر جدول این موسسه معتبر باشد. از بین تمامی برندها، کرایسلر توانسته بیشترین رشد را نسبت‌به دیگران ثبت کند.

البته برندهای دیگری همچون مینی، فولکس‌واگن، جیپ، کادیلاک، آئودی و سوبارو امسال رشد خوبی در افزایش اعتماد مشتریان به محصولاتشان داشته‌اند. اما نکته جالب این است که ولوو، لندروور و فیات در پایین‌ترین درجه اعتماد قرارگرفته‌اند. ظاهرا نمایندگی این سه برند خدمات آنچنانی به مالکین این خودروها ارائه نمی‌کنند.

اگر بخواهیم این آمار را مدل به مدل بررسی کنیم، جی‌دی پاور به هر نکته منفی اشاره‌شده یک امتیاز منفی اختصاص می‌دهد و با توجه به اینکه این تحقیق روی ۱۰۰دستگاه از هر مدل انجام‌شده، قابلیت اطمینان بالایی دارد.

براساس میانگین سال گذشته در هر ۱۰۰خودرو ۱۳۵مشکل یافت می‌شود و این رقم درمورد خودروهای لوکس ۱۴۱مورد برای هر۱۰۰دستگاه خودرو ثبت‌شده است. اما در سال جاری پورشه ۹۱۱ با کمترین اعلام خرابی، قابل‌اطمینان‌ترین خودرو معرفی‌شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =