کد خبر: 224002
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۹
بی ام و i8

از ویژگی های مهم ماشین بی ام و i8 ، می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، ایربگ های کار شده در ستون ها و کنار صندلی ها، دنده پشت فرمان، سیستم کروز کنترل، تاچ کنترل برای ثبت مکان در جی پی اس است.

بازار خودرو جهانی به سرعت در حال رشد در میزان خرید و فروش و تولید است. در بخش تولید و طراحی توجه کاربران هر روز بیشتر به سمت خودرو های هیبریدی و یا ترکیبی هیبریدی جلب می شود. یکی از این خودروها که نظر بسیاری از علاقه مندان خودرو را به سمت خود جلب کرده است، اتومبیل بی ام و i8 از کمپانی محبوب و معروفBMW  است. از آنجا که در بسیاری از مقالات مشخصات فنی و موتورهای جالب این خودرو بررسی شده است، در این مطلب سعی بر این است تا به بررسی مشخصات و فضای داخلی و طراحی این ماشین و نکات کم و مهمی در مورد مشخصات باتری ماشین بپردازیم.

نظر بسیاری از منتقدان این است که با وجود این که طراحی بیرونی ماشین با تحول بسیاری همراه بود، در طراحی فضای داخلی نوآوری زیادی نشده است و تکرار در آن به چشم می خورد ولی این نقد حق مطلب را ادا نمیکند، چرا که طراحی داخلی این ماشین بسیار چشمگیر و هیجان آور است.

هنگامی که در ماشین می نشینید اولین گزینه هایی که توجه شما را به خود جلب می کند امکانات آشنای تنظیم حالت رانندگی ( اسپرت، اکونومیک، نرمال، کامپورت و ... )،امکان خاموش و روشن کردن کنترل کشش با کمک یک دکمه، امکان تنظیم دوربین هایی که روی آینه و جلوی ماشین است، سنسور پارک و ترمز دستی برقیست.

از ویژگی های مهم ماشین بی ام و i8 ، می توان به سیستم تهویه اتوماتیک، ایربگ های کار شده در ستون ها و کنار صندلی ها، دنده پشت فرمان، سیستم کروز کنترل، تاچ کنترل برای ثبت مکان در جی پی اس است. هم چنین به هنگام استارت زدن این ماشین صدایی تولید نمی کند.

توجه به این نکته بسیار مهم است که با وجود این که این خودرو در دسته 2+2 جای میگیردف اما فضای صندلی پشتی این ماشین به حدی کوچک است که حتی بچه های خردسال نیز در آن به راحتی جای نمی گیرند.

در نظر داشته باشید که فضای داخل صندوق عقب این ماشین بسیار بسیار کوچک است و در آن حتی به اندازه یک چمدان کوچک فضای کافی وجود ندارد.

شیشه های این اتومبیل عایق صدا و حرارت هستند و صدا از داخل ماشین به بیرون نمی رود. یکی از وسایل مهمی که در این ماشین وجود دارد شارژر باطری های لیتیومی است که در بک در جلوی ماشین برای استفاده از آن تعبیه شده است. در نظر داشته باشید که باک این ماشین فقط سی لیتر گنجایش دارد. و برای استفاده بهتر از این خودرو که در دسته اتومبیل های دوستدار محیط زیست است، باید بیشتر گاز بدهید تا باتری های لیتیومی سریعتر شارژ شوند. شاسی این ماشین تماما از فیبر کربن ساخته شده است.

در نظر داشته باشید که هم اکنون خدمات پس از فروش خوبی برای این خودرو در کشور عزیزمان ایران عرضه نمی شودف بنابراین در صورت بروز مشکل در سیستم های برقی این خودرو، خریداران محترم با دردسر بزرگی رو به رو خواهند شد.

با وجود خدمات پس از فروش نه چندادن خوب، این خودرو در حال حاضر در زنگ های مختلف در نمایشگاه های فروش اتومبیل و هم چنین سایت های خرید و فروش خودرو مانند دیوار وجود دارند.

منبع : ویرلن

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
    5 1
    عالی
  • رادمهر IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    4 0
    این ماشین خوب است
  • ۱۹۸۸۷ IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۹/۱۲
    3 0
    این ماشین خوب است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =