کد خبر: 224013
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰
نیسان قشقایی

نیسان از فرصت برگزاری نمایشگاه خودرو شیکاگو برای معرفی نسخه فیس‌لیفت ۲۰۲۰ از روگ اسپرت یا قشقایی در بازار اروپا استفاده کرده است.

به گزارش «اخبار خودرو»، این خودرو در بخش جلو دارای جلوپنجره V موشن مشهور نیسان است که ما را به یاد محصولات جدیدتر همچون آلتیما و ماکسیما می‌اندازد. این کراس‌اوور همچنین از چراغ‌های جلوی بازنگری شده، کاپوت جدید و مه‌شکن‌های متفاوت سود می‌برد. 
تغییرات زیادی در بخش عقب رخ نداده‌ اما این کراس‌اوور از چراغ‌های عقب جدید با روشنایی بیشتر برخوردار شده است. از دیگر تغییرات هم می‌توان از رینگ‌های 19اینچی جدید و رنگ‌های بدنه متفاوت شامل نیترو لایم و مونارک اورنج نام برد. اصلاحات کابین هم محدود است اما می‌توان به مواردی همچون سیستم صوتی به‌روز به همراه اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد. 
مشتریان همچنین می‌توانند سیستم صوتی سفارشی Bose با نه بلندگو را سفارش دهند. یکی از مهم‌ترین بهبودهای روگ اسپرت فیس‌لیفت استفاده از بسته ایمنی شیلد 360 است که به‌صورت استاندارد در تمامی نسخه‌ها به‌کار رفته است. 
این بسته ایمنی شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار خروج از مسیر، دستیار نوربالا، ترمز عقب خودکار و هشدار ترافیک عقب خواهد بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =