کد خبر: 224032
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۷

در میان تمام مدل‌های جدید، مدل جگوار XJ باسابقه‌ترین آن‌ها است که از اولین حضور آن در دنیای صنعت خودرو 50 سال می‌گذرد.

کمپانی جگوار که خودروهایش به طراحی با اصالت معروف هستند از سال 2003 به بعد خودروهایی با ظاهری کاملاً متفاوت و مدرن وارد بازار کرد که توجه بسیاری از اسپرتپسندان را به خود جلب کرد. تا قبل از آن خودروهای جگوار با ظاهری کلاسیک و لوکس وارد بازار می‌شدند. خودروهایی که هم‌اکنون نیز به‌عنوان خودروهای آنتیک یک برند بریتانیایی باابهت، طرفداران بسیاری دارند. خرید و فروش جگوار با پیوستن به تکنولوژی‌های روز دنیا و طراحی منحصربه‌فرد خود توانست جای خود را در بازار خودرو جهانی باز کند. این خودروسازی معتبر در سال 2019 با معرفی مدل‌های جدید خود پیشرفت خود درزمینه قدرت عملکرد خودرو و نیز فناوری‌های داخل کابین را به نمایش گذاشت.

در میان تمام مدل‌های جدید، مدل جگوار XJ باسابقه‌ترین آن‌ها است که از اولین حضور آن در دنیای صنعت خودرو 50 سال می‌گذرد. در طول این 50 سال جگوار برای طراحی و ساخت این مدل طوری پیش رفته است که هر نسل آن با حضور خود در بازار جزو پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین سدان‌های جگوار به شمار می‌رفتند. در ادامه با ما همراه باشید تا جدیدترین و به‌روزترین نسل‌های جگوار برای سال 2019 آشنا شویم.

جگوار F-Type 2019

جگوار F-Type طی 50 سال حضور خود در صنعت خودرو و در مقایسه با رقبا، شخصیت و قدرت خود را به بهترین شکل به صاحبان خود ثابت کرده است. در حال حاضر جگوار F-Type که یک خودروی سوپراسپرت تمام‌عیار است که با رقبایی همچون پورشه 911 و پورشه کیمن مقایسه می‌شود. به همین دلیل می‌توان ادعا کرد که جگوار F-Type کانورتیبل R و کوپه R یکی از بهترین خودروهای اسپرت موجود در جاده‌های جهان هستند. ازاین‌جهت میزان خرید جگوار F-Type بین انواع مدل‌های جگوار آمار بالاتری دارد.

این خودرو با نام دیگری که بر اساس میزان نیروی موتور آن‌هاست نیز مشخص می‌شود. بر اساس این نام‌گذاری، نام نسخه‌های متفاوت جگوار F-Type، P300، P340  و P380  است که عددهای جلوی حروف درواقع میزان نیرو در واحد اسب بخار را نشان می‌دهد. نسخه جگوار F-Type R که به موتورهای V8  مجهز هستند 550 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. علاوه بر این در نسخه 2019 کابین جگوار F-Type 2019 به یک نمایشگر 10 اینچی اطلاعات سرگرمی مجهز است..

جگوار F-PACE 2019

این مدل شاسی بلندهای جگوار را پوشش می‌دهد. مدل جدید جگوار F-PACE این بار قدرتمندتر و چابک‌تر وارد صنعت خودرو می‌شود. موتور توربوشارژ این خودرو مصرف سوخت بسیار اقتصادی را در مقابل یک عملکرد فوق‌العاده ارائه می‌دهد. تمام نسخه‌های این مدل در حالت استاندارد به‌صورت 4 چرخ متحرک ارائه می‌شوند. در کابین این خودرو نیز فضای کافی برای 5 نفر مهیا است. علاوه بر این فضای حمل بار زیادی نیز برای خانواده‌های پرجمعیت در نظر گرفته‌شده است.

جگوار XF 2019

جگوار XF یکی دیگر از سدان‌های نیمه لوکس جگوار است که در مدل جدید خود امکانات بیشتری ارائه می‌دهد. این سدان 5 نفره فضای خوبی را برای نشستن 5 بزرگسال در کابین فراهم می‏‎کند و صندلی‌های آن عریض و کاملاً ارگونومیک هستند. علاوه بر این‌ها، مانند بسیاری از مدل‌های جدید دیگر سیستم اطلاعات سرگرمی به نمایشگر لمسی بزرگ‌تری مجهز است. حداکثر قدرت موتور جگوار XF به 380 اسب بخار می‌رسد. در بخش مصرف سوخت اقتصادی نیز این خودرو امتیاز بالایی کسب کرده است. بنابراین می‌توان گفت فروش جگوار XF 2019 رقم خوبی را در بازارهای جهانی تجربه خواهد کرد.

جگوار XJ 2019

همان‌طور که از تصاویر پیدا است، جگوار XJ سوپرلوکس‌ترین سدان جگوار محسوب می‌شود که پرچم‌دار این برند طی 50 سال تولید آن بوده است. خریدوفروش جگوار XJ هرسال بیشترین سهم از فروش جگوار را نصیب خود می‌کند. موتور سوپرشارژ این مدل قدرت چشمگیری را به این خودرو می‌دهد ازاین‌رو علاقه‌مندان به خودروهای اسپرت نیز از رانندگی با این سدان 4 نفره لذت کافی را خواهند برد. جگوار XJ 2019 کامل‌ترین مدل این خودرو طی 50 سال گذشته است. کابین آن امکانات زیادی را برای سرگرمی و رفاه سرنشینان به‌ویژه سرنشینان عقب ارائه می‌دهد. اما در مقایسه با خودروهای سوپر لوکس برندهای دیگر، متریال استفاده‌شده در کابین کمی ضعیف به نظر می‌آید. بااین‌حال، در نگاه اول طراحی بیرونی و داخلی جگوار XJ هر خریداری را میخکوب می‌کند.

منبع : ویرلن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =