کد خبر: 224033
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۰

جیلی امگراند rv7 دارای 4 ستاره امنیت از موسسه یورو انکپ است که در بین خودرو های چینی این درجه امنیتی کمتر دیده شده است.

کمپانی چینی جیلی در ایران برای خود بازار مناسبی دست و پا کرده است و با معرفی سدان های پر فروش مانند امگرند 7 نشان داده است که سلیقه ایرانیان را به خوبی می شناسد. هر چند در اوایل ورود خودرو های چینی جیلی نیز مانند سایر هم وطنان خود مورد هجمه همه جانبه قرار گرفته بود اما با گذشت زمان معلوم شده است که در بین چینی ها نیز خودرو های با کیفیت وجود دارد. فروش جیلی امگرند 7 که با موفقیت های زیادی برای جیلی همراه بود سبب شد که راه برای محصولات جدید تر این شرکت باز شود. در سال 1393 بازار هاچ بک های ایران شاهد ورود یک خودرو با کیفیت چینی به نام جیلی امگرند rv7 بود.

این خودرو جدید که در واقع نسخه هاچ بک امگرند 7 بود با ظاهری جذاب، کیفیت ساخت مطلوب و امکانات خوب توانست خیلی زود به یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار ایران تبدیل شود. امگرند rv7 را می توان یکی از خودرو هایی دانست که در بازار ایران نتوانستند جایگاه واقعی خود را به دست آورند و خیلی زود واردات آن متوقف شد. البته مشکل اساسی استقبال مردم یا خود خودرو نبودند، بلکه این شرکت وارد کننده بود که نتوانست استراتژی خوبی در بازار اتخاذ کند. با این حال خرید و فروش جیلی امگرند هاچ بک دست دوم همچنان ادامه دارد و این خودرو دارای محبوبیت بالایی بین خریداران هاچ بک است. اگر شما نیز قصد خرید جیلی امگرند rv7 را دارید به شما پیشنهاد می کنیم که با نکات مثبت و منفی این خودرو بیشتر آشنا شوید.

مزایای خرید جیلی امگراند rv7

امنیت بالا: جیلی امگراند rv7 دارای 4 ستاره امنیت از موسسه یورو انکپ است که در بین خودرو های چینی این درجه امنیتی کمتر دیده شده است. این خودرو علاوه بر بدنه و شاسی مقاوم دارای 6 ایربگ با 10 نقطه اثر است. در زمانی که هنوز بسیاری از خودرو های تولید ایران و چین به بیشتر از دو ایربگ سر نشین جلو مجهز نشده بودند، این خودرو به ایربگ های جانبی و پرده ای مجهز شده بود. علاوه بر این چندین سیستم امنیتی دیگر نیز برای جیلی امگرند rv7 در نظر گرفته شده است که در سایر رقبا دیده نمی شود. به این ترتیب با خرید جیلی امگرند rv7 شما صاحب یک خودرو ایمن در جاده های ایران خواهید شد.

امکانات بیشتر از رقبا

صندلی های برقی با قابلیت تنظیم در 8 جهت، نویگیشن و جی پی اس، صفحه نمایش 8 اینچی، نور خودکار و ... تنها بخشی از برتری های این خودرو در بخش امکانات نسبت به رقبا است.

کیفیت ساخت و طراحی مناسب

طراحی خودرو در بخش های مختلف شباهت زیادی به سدان محبوب امگرند 7 دارد که با تغییرات جزئی حتی زیبا تر از مدل سدان نیز شده است. کیفیت ساخت خودرو نیز در سطح بالایی است و به دلیل واردات مستقیم مشکلات خودرو های مونتاژی کمتر در این خودرو دیده شده است.

عملکرد فنی قابل قبول و استهلاک پایین

 جیلی امگرند rv7 به موتور 1.8 لیتری 4 سلیندر با توان خروجی 138 اسب بخار مجهز شده است. ترکیب این موتور نسبتا قوی در بین رقبای جیلی هاچبک با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک تیپ ترونیک شتاب 12 ثانیه ای و حداکثر سرعت 185 کیلومتر را برای این خودرو به ارمغان آورده است. به طور کلی رانندگی با این خودر لذت بخش است و در عملکرد فنی آن ایرادی مشاهده نمی شود. اکثر خریداران خودرو این نکته را نیز اضافه می کنند که استهلاک خودرو بسیار پایین است و در مدت طولانی از خودرو به جز قطعات مصرفی خودرو نیاز به هیچ هزینه فنی نداشته اند. این موضوع ارزش خرید جیلی امگرند rv7 افزایش داده است.

بازار دست دوم قوی

 در حال حاضر قیمت جیلی امگرند rv7 دست دوم در سایت دیوار در محدوده 95 تا 105 میلیون تومان قرار می گیرد. این مورد نشان دهنده ارزش خرید بالا در بازار خرید و فروش جیلی امگرند rv7 است که بعد از گذشت حدود 3 سال از توقف واردات این خودرو هم قیمت آن در مقایسه با رقبا افزایش بیشتری داشته است.

معایب خرید جیلی امگرند rv7

کیفیت پایین متریال استفاده شده در کابین خودرو : مشکلی که در بسیاری از خودرو های ارزان قیمت چینی  دیده می شود استفاده از متریال ارزان قیمت و با کیفیت پایین در داخل خودرو است. ضمن این که کیفیت روکش های چرم مصنوعی صندلی هم چندان خوب نیست و ممکن است خیلی زود فرسوده شود.

ترمز نچندان قوی

 با این که امگرند دارای مجوز های رسمی ورود به جاده های اروپایی  و اولین خودرو چینی بازار اروپا است ک دارای 4 ستاره امنیت اروپا نیز هست؛ اما ترمز این خودرو می توانست عملکرد بهتری نیز داشته باشد.

سیاست های غلط وارد کننده

 جیلی امگرند هاچ بک دارای امکاناتی به صورت پایه در همه بازار های دنیا بود که در ایران از آن ها محروم شد و وارد کننده با برداشتن امکانات پایه خودرو آن ها را به صورت سفارشی و در ازاء دریافت مبالغ هنگفت روی خودرو نصب می‍کرد که سبب نا رضایتی مشتریان و توقف ورود این خودرو به ایران شد که به بازار خرید و فروش جیلی امگرند rv7 و همچنین بازار قطعات یدکی این خودرو آسیب هایی وارد کرد.

منبع : ویرلن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =